اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

عملیاتی شدن 11 پروژه عمرانی آبپخش در هفته جاری

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از عملیاتی شدن 11 پروژه عمرانی شهر آبپخش در هفته جاری خبر داد.

عملیاتی شدن 11 پروژه عمرانی آبپخش در هفته جاری
سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با اشاره به بازگشایی پاکت‌های مناقصه پروژه‌های عمرانی شهرداری آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش اجرای پروژه‌های عمرانی که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان است و موجب عمران و آبادانی شهر می‌شود را مهم‌ترین اولویت‌ کاری خود قرار داده و با تمام توان در راستای تحقق این هدف والا گام برمی‌دارد.
وی با اشاره به اجرای 13 پروژه عمرانی در سال مالی جاری در شهر آبپخش، افزود: این پروژه‌ها به منظور رفع نواقص و مشکلات شهر با توجه به اولویت‌های مسئولان شهرستان و نیازهای شهر در محلات و شهرک‌های مختلف شهر آبپخش عملیاتی خواهند شد.
موسوی خاطر نشان کرد: تمامی پروژه‌هایی که سال گذشته شهرداری به اجرای آنها پرداخته پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی بوده‌اند و پروژه‌هایی که در سال مالی جاری نیز اجرا می‌شوند همگی از پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی هستند.
شهردار آبپخش با اشاره به سیر صعودی افزایش جمعیت شهری در آبپخش بیان داشت: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت شهر آبپخش اجرای پروژه‌های زیرساختی باعث بهبود ظرفیت‌های شهری و جلب هرچه بیشتر رضایت شهروندان می‌شود.
موسوی بیان داشت: بازگشایی پاکت‌های مناقصه و تعیین پیمانکاران از گام‌های مهم در اجرای پروژه‌های عمرانی است و فضا را برای بهبود هرچه بیشتر شهر آبپخش هموار می‌کند.
این مسئول ادامه داد: از مجموع 13 پروژه عمرانی شهر آبپخش 11 پروژه از طریق مناقصه به پیمانکاران واگذار شده و پروژه میدان شهید اسماعیلی و میدان آب پس از طراحی پروژه وارد مرحله برگزاری مناقصه و عملیاتی کردن طرح می‌شود.
شهردار آبپخش در تشریح واگذاری این پروژه‌ها اضافه کرد: از 11 پروژه واگذار شده هفت مورد از طریق برگزاری مناقصه و چهار پروژه دیگر به صورت استعلام بهایی که نوعی مناقصه است به پیمانکاران واگذار شده است.
موسوی در ارتباط با زمان آغاز پروژه‌های واگذار شده به پیمانکاران اذعان داشت: چهار پروژه استعلام بهایی از روزهای گذشته فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و هفت پروژه‌ای که از طریق مناقصه به پیمانکاران واگذار شده‌اند از هفته‌‌ جاری آغاز به فعالیت خواهند کرد.
وی اذعان داشت: انتظار داریم تمامی پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش تا پایان سال مالی به بهره‌برداری برسند و در راستای افزایش رفاه حال شهروندان مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول