اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دانشگاه علمی‌کاربردی آبپخش فروردین 91 افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: با پیگیری مستمر اعضای هیئت موسس، دانشگاه علمی‌کاربردی آبپخش فروردین 91 افتتاح می‌شود.

دانشگاه علمی‌کاربردی آبپخش فروردین 91 افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز شامگاه پنج‌شنبه در جلسه انتخاب هیئت موسسین دانشگاه علمی‌ کاربردی آبپخش با اشاره به ضرورت وجود مراکز آموزش عالی در بخش آبپخش از دانشگاه به عنوان کانون کسب معرفت و خودباوری یاد کرد و اظهار داشت: دانشگاه نهادی مقدس است که انسان در آنجا به شناخت و خودباوری می‌رسد و با کسب معرفت و علم پله‌های ترقی و پیشرفت را طی می‌کند.
بخشدار آبپخش ادامه داد: بخش آبپخش دارای پیشینه‌ درخشان علمی و فرهنگی در سطح استان بوشهر است و این امر مهر تاییدی بر ضرورت استقرار مراکز آموزش عالی در بخش آبپخش است.
خرم‌روز بیان داشت: از ابتدای حضور در منصب بخشداری آبپخش پیگیری‌های مکرری با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی برای استقرار در این بخش داشته‌ام و این مسئله با موافقت مسئولان دانشگاه علمی کاربردی استان مواجه شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد استقرار این دانشگاه در مرکز بخش آبپخش باشیم.
وی اضافه کرد: اگر پیگیری هیئت موسس دانشگاه علمی کاربردی آبپخش در راستای استقرار این دانشگاه در مرکز بخش مستمر باشد به فضل الهی در فروردین ماه سال 91 شاهد افتتاح این دانشگاه خواهیم بود.
بخشدار آبپخش با اشاره به جمعیت بالای دانش‌آموزی بخش آبپخش خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بالای دانش‌آموزی آبپخش استقرار مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها می‌تواند زمینه تسهیل تحصیلات عالی را برای ایشان فراهم آورد.
خرم‌روز عنوان کرد: در مرکز بخش بالغ بر هفت مرکز آموزش متوسطه و فنی و حرفه‌ای وجود دارد و استقرار دانشگاه در مرکز این بخش می‌‌تواند زمینه‌ساز بهبود شرایط تحصیلات عادی برای دانش‌آموزان آبپخشی در محیط بومی را فراهم آورد و این مسئله را می‌توان از مهم‌ترین پیگیری‌های بخشداری آبپخش در سال‌های جاری عنوان داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش در ادامه گفت: در ماه‌های اخیر مذاکرات شورای اسلامی شهر آبپخش با مسئولان دانشگاه آزاد انجام شده و امید داریم در ماه‌های آینده شاهد راه‌اندازی دانشگاه آزاد واحد آبپخش باشیم.
مصطفی رضایی تصریح کرد: با یاری خداوند متعال و پیگیری مستمر شورای اسلامی و بخشدار آبپخش 90درصد از کارها برای راه‌اندازی دانشگاه آزاد واحد آبپخش انجام شده و زمینه افتتاح این مرکز علمی در بخش دارالعلم آبپخش فراهم شده و در آینده نزدیک شاهد استقرار این واحد علمی در آبپخش خواهیم بود.
در این نشست حجت‌الاسلام خداداد رضایی، احمد خرم‌روز، مصطفی رضایی، محمد حسین گشتاسب، علی رضایی، سید محمود موسوی، حیدر صابری‌، محمود انتظامی و نادر شریفی به عنوان هیئت موسسان دانشگاه علمی کاربردی آبپخش انتخاب و محمد حسین گشتاسب به عنوان نماینده هیئت موسسان برای پیگیری امور مربوط به این دانشگاه معرفی شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول