اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین خواسته مردم آبپخش است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین خواسته مردم آبپخش است.

استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین خواسته مردم آبپخش است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در آبپخش اظهار داشت: توسعه و گسترش امکانات در آبپخش مهم‌ترین اولویت شهرداری و شورای آبپخش است و در سال جاری این امر با شتاب و کیفیت مناسبی در حال انجام است.
وی افزود: آبپخش یک شهر مهاجرپذیر است که روز به روز جمعیت این شهر بیشتر می‌شود و باید نسبت به استقرار امکانات و تجهیزات رفاهی در این شهر اهتمام ورزیم.
رئیس شورای اسلامی آبپخش با بیان اینکه استقرار ادارات دولتی مهم‌ترین خواسته مردم آبپخش است خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته چند اداره در این بخش مستقر شده و به فضل خدا تا انتهای سال جاری نیز چند اداره جدید را مستقر می‌کنیم.
رضایی تصریح کرد: بسیاری از مردم برای امورات کوچک و جزئی مجبور هستند به شهرستان‌ها و بخش‌های همجوار مراجعه کنند که این امر موجب هدر رفتن وقت و هزینه مردم شده و انتظار داریم با حمایت مسئولان ارشد استان شاهد استقرار ادارات و نهادهای دولتی باشیم.
وی اذعان داشت: استقرار دادگاه عمومی بخش آبپخش چند ماه گذشته به تصویب رسیده و مکان نیز در نظر گرفته‌ایم که با تعیین قاضی و انجام مقدمات اداری به زودی شاهد استقرار دادگاه خواهیم بود.
رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: نمایندگی آموزش و پرورش این بخش نیز ارتقا یافته و تحت مدیریت شهرستان قرار گرفته که این امر موجبات تسهیل امور فرهنگیان شده است.
رضایی گفت: برای ایام نوروز از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شده و اماکن اقامتی و رفاهی شهر تجهیز و بهسازی شده‌اند و امیدوار هستیم در نوروز امسال میزبان شایسته‌ای برای مسافران عزیز باشیم.
وی بیان کرد: شهرداری هم‌اکنون نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اهتمام دارد و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال شاهد اتمام طرح‌های زیرساختی و مهم باشیم.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول