اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی سفر چهارم دولت به کهگیلویه و بویراحمد؛

20 هزار درخواست مردمی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی سفر چهارم هیئت دولت به این استان 2 هزار و 490 درخواست مددجویی در کمیته امداد مرکز بررسی و 18 هزار و 81 درخواست دیگر به استانداری این استان تحویل داده شد.

20 هزار درخواست مردمی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد
مصیب حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد همانند گذشته موجب خیر و برکت برای مردم این استان به‌ویژه افراد محروم و کم درآمد خواهد بود.
سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بدو ورود رئیس جمهور و وزرا به استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده کمیته امداد در سفرهای دولت در این نهاد مستقر و به درخواست‌های مردم پاسخ داد.
وی با بیان اینکه عمده درخواست‌های مردم این استان بیکاری و مسکن بوده، گفت: 2هزار و 490 درخواست مددجویی از مجموع درخواست‌های مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تفکیک و در سامانه سامد ثبت شده است.
حیدری ادامه داد:‌ این افراد در روز اول و دوم سفر دولت به صورت حضوری با سید عباس پورهاشم نماینده کمیته امداد مرکز در این سفر ملاقات کرده و دستورات لازم برای برطرف شدن مشکلات آنها صادر شد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 18هزار و 81 نامه مردمی تفکیک نشده به استانداری کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد.
حیدری با بیان اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سفرهای گذشته به 100 درصد تعهدات خود عمل کرده، ابراز داشت: در سفر چهارم هیئت دولت به این استان نیز با همکاری کارکنان و زحمات شبانه‌روزی آنها جوابگوی درخواست‌ها و انتظارات مردم شایسته این استان بوده‌ایم.
سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از دستور ویژه نماینده و مشاور سرپرستی کمیته امداد مرکز برای بررسی 22 درخواست خاص خبر داد و بیان کرد: دستور لازم برای برطرف شدن مشکل 22 نفر از مردم که به بررسی ویژه نیاز داشته صادر شده است.
حیدری تصریح کرد: همچنین در طی روزهای اول و دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد در 51 مورد دستور تحقیق و بررسی موضوع صادر شده که برخی از آنها انجام گرفته و برخی نیز در دست اجرا است.
وی اضافه کرد: در حین استقبال مردم از رئیس جمهور،30 نفر از مددجویان با نماینده این نهاد در سفر رئیس جمهوری دیدار و با طرح درخواست، دستور لازم برای برطرف شدن مشکل آن‌ها صادر شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول