اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناکام می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را مایوس می‌کند و در این‌باره باید تلاش کرد.

حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناکام می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سیدمحمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوش اظهار کرد: اگر چه رسانه‌های غربی درصدد کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در این دوره از انتخابات هستند، اما حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای، سبب کوری چشم دشمنان می‌شود.
وی تاکید کرد: دشمن برای مقابله با ایران اسلامی از هر حربه‌ای استفاده می‌کند ولی باید با حضور حداکثری در انتخابات ناکام کردن دشمن را هدف بگیریم.
امام جمعه شوش با اشاره به اهمیت نهمین دوره انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس گفت: حضور با شکوه مردم در انتخابات موجب دلگرمی دوستان انقلاب و دلسردی دشمنان نظام اسلامی می‌شود.
وی به ترور و شهادت دکتر احمدی‌روشن اشاره کرد و افزود: این جنایت نخستین حرکت تروریستی دشمنان انقلاب علیه علم‌آموزی و خرد‌ورزی در نظام اسلامی نیست.
وی خاطر‌نشان کرد: دشمن از مقابله در میدان جهاد علمی ناکام مانده است و تنها در حال تلاش برای ترک میدان و کشاندن بازی به میدان‌های ترور و‌... است.
امام افزود: دشمن از شکست‌های مکرر در ماه‌های گذشته از ایران اسلامی به تنگ آمده است و تنها در این‌باره در حال دست و پا زدن برای کسب آبروی از دست رفته است.
وی این اقدام را نشان‌دهنده زبونی و ذلت و در استیصال بودن استکبار دانست و اظهار کرد: دشمنان باید بدانند و متوجه باشند که با این جنایات راه به جایی نبرده و در صورتی که این دانشمندان را از نظام اسلامی گرفته و به شهادت برسانند، فکر و اندیشه آنان را نمی‌توانند نابود کنند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول