اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

استکبار ‌نمی‌تواند استقلال ایران را تحمل کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: استکبار جهانی ثابت کرده است که نمی‌تواند استقلال ایران اسلامی را تحمل کند و به این دلیل دست به ترور می‌زند.

استکبار ‌نمی‌تواند استقلال ایران را تحمل کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اهواز اظهار کرد: آمریکا ثابت کرده است که برای ایران اسلامی همیشه دشمنی بالقوه است و ایادی آن نیز در منطقه مجریان کرد و کور آن هستند.
وی افزود: تحمل دیدن دانشمندان ایران اسلامی برای استکبار و در راس آن رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دشوار شده است.
جزایری تاکید کرد: ایران اسلامی در مسیر استقلال در حال گام برداشتن است و تلاش استکبار جهانی بر آن است که این سرعت را کاهش دهد و خود آنها نیز می‌دانند که توقف ایران غیرممکن است.
وی خاطرنشان کرد: جرم و گناه شهدایی نظیر علیمحمدی، شهریاری و احمدی‌روشن از دید استکبار این است که این شهدا، انسان‌های فرهیخته‌ای بوده و اهل تفکر و تحقیق و پژوهش‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: ترور نخبگان و دانشمندان از سیاست‌های همیشگی استکبار به ویژه نزد رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای متجاوز است و آنان در دیگر کشورهای اسلامی شیعی نظیر عراق، جنایاتی بس عظیم‌تر انجام داده و آمارها حکایت از ترور بیش از 500 استاد دانشگاه و دانشمند آن کشور در سال‌های اشغال دارد.
موسوی جزایری اظهار کرد: این در حالی است که آمریکایی‌ها با بهانه‌هایی نظیر برقراری امنیت در عراق، به خاک آن کشور اسلامی وارد شدند.
وی خاطر‌نشان کرد: آمریکا از طرفی از حقوق بشر دفاع‌ و از طرفی دیگر از ترور دانشمندان جوان ایرانی حمایت می‌کند و این با اسناد قابل اثبات است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول