اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

پویایی مکتب شیعه دشمنان را وادار به ترور کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی توسط دشمنان گفت: پویایی مکتب شیعه استکبار را وادار به ترور می‌کند.

پویایی مکتب شیعه دشمنان را وادار به ترور کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه اربعین حسینی از بزرگترین مناسبت‌های دینی است، اظهار داشت: یادمان باشد که اربعین مختص امام حسین (ع) است.
وی با بیان اینکه در سایر ایام عزا و عید هم از امام حسین (ع) یاد می‌شود، افزود: چون هر چه از دین مانده است به برکت خون امام حسین (ع) بوده، اربعین هم مختص شان او قرار داده شده است.
حجت‌الاسلام فرجی با اشاره به دشمنی‌های موجود در تاریخ بر ضد شیعیان تصریح کرد: بمب‌گذاری‌های صورت گرفته بر سر راه زائران اباعبدالله هم در این راستا و در ادامه همان دشمنی‌ها انجام می‌شود.
امام جمعه موقت زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فصاحت گفتار امام علی (ع) در نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: صاحبان اندیشه در جهان آن را بلندترین گفتار از زبان یک انسان دانسته‌اند.
وی با اشاره به تبلیغات صورت گرفته برای در اقلیت نشان دادن شیعیان تاکید کرد: عظمت و بزرگی مکتب شیعه همیشه سرآمد دیگر مکتب‌ها بوده است.
حجت‌الاسلام  فرجی با اشاره به نماد بودن عزاداری مردم زنجان در محرم گفت: این عزاداری‌ها نه نماد عزاداری به معنی ماتم، بلکه سمبل یک مکتب پویای شیعه محسوب می‌شود.
وی پویایی مکتب شیعه را دلیل دشمنی استکبار با آن اعلام کرد و افزود: آتش زدن قرآن دلیل تحمل ناپذیری دشمنان اسلام است.
امام جمعه موقت زنجان اضافه کرد: حرارتی که امروز از خون امام حسین (ع) متصاعد می‌شود، جهان را روشن کرده و چراغ راه بشریت شده است.
وی اهل بیت را زیباترین هدیه خداوند به بشریت به ویژه شیعیان برای الگوبرداری اعلام کرد و گفت: دین اسلام برای همه ابعاد زندگی بشر برنامه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول