اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رشت:

ترور دانشمندان، دانش هسته‌ای ایران را متوقف نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: شهادت دانشمند جوان احمدی‌روشن نشانه ناراحتی دشمن است و دشمنان باید از خشم بمیرند زیرا اینگونه اقدام‌های خصمانه دانش هسته‌ای ما را متوقف نمی‌کند و ایران به قله پیشرفت می‌رسد.

ترور دانشمندان، دانش هسته‌ای ایران را متوقف نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر عدم رعایت فضایل اخلاقی در انتخابات را موجب ایجاد درگیری‌ها دانست و اظهار داشت: انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کند و اگر انسان‌هایی مانند مدرس وارد مجلس شوند مقابل استکبار جهانی می‌ایستند و عزت کشور را بالا می‌برند.
وی، با بیان اینکه کاندیداها نباید علیه یکدیگر دشمنی کنند، تصریح کرد: کاندیداها باید با هم رفاقت کنند و کاری نکنیم که رفتارهای گول زننده ما را فریب دهد.
خطیب جمعه رشت، تلاش برای انتخاب فرد شایسته در انتخابات مجلس نهم را مورد تاکید همگان قرار داد.
وی، به کشف میدان گازی در دریای خزر اشاره کرد و افزود: احداث سایت پشتیبانی در رودسر و ایجاد 100 هزار فرصت شغلی موجب امیدواری و خرسندی است و امیدواریم چنین کارهای بزرگ و نیز کارخانه‌های عظیم در استان بیشتر ایجاد شود.
قربانی در ادامه به شهادت دانشمند جوان و هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: شهادت مهندس جوان مصطفی احمدی‌روشن نشان‌دهنده ناراحتی دشمن است.
وی، با تصریح بر اینکه امروزه هیچ کشوری به عظمت ایران وجود ندارد، اذعان داشت: این امر برای غربی‌ها قابل تحمل نیست و دشمنان تصور می‌کنند با ترور می‌توانند روند تکامل علمی کشور را بگیرند در حالی که دانشمندان بسیاری داریم و ایران در حال رسیدن به اوج است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمنان با خشم بمیرند زیرا ایران به قله پیشرفت می‌رسد، خاطر نشان کرد: حقوق بشر چماقی به دست استکبار جهانی است و هر روز یک قطعنامه علیه کشورهای مظلوم صادر می‌کند.
وی، با بیان اینکه غربی‌ها در مسئله حقوق بشر دوگانه عمل می‌کنند، ابراز داشت: اگر یک نفر به دلیل سلب امنیت عمومی اعدام شود برای او روضه‌خوانی می‌کنند اما در کشورهای بحرین، یمن و عربستان انسان‌ها را می‌کشند و غربی‌ها به آن توجه نمی‌کنند.
قربانی اضافه کرد: دنیا فهمیده است که غربی‌ها سازمان ملل و حقوق بشر را برای پیاده کردن مقاصد استکباری خود ساخته‌اند.
وی، به سالروز شهادت نواب‌صفوی اشاره کرد و اظهار داشت: نواب‌صفوی هدایت‌کننده جامعه بود و جوانمردی که مظلومانه به شهادت رسید.
امام جمعه رشت با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) اذعان داشت: یکی از ویژگی‌های شیعه زیارت اربعین است و 10 میلیون نفر پیاده در عراق به کربلا می‌روند و عده‌ای افراد نفهم بمب‌گذاری می‌کنند و زائران امام حسین (ع) را می‌کشند.
وی، با اشاره به اینکه فردا دو کاروان وارد کربلا می‌شود، یادآور شد: کاروان جابرابن‌انصار و کاروان زینب (س) و امام سجاد (ع) وارد کربلا می‌شوند.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول