اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

ترور دانشمندان نمی‌تواند ملت ایران را از پیشرفت باز دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: دشمن باید بداند که تهدیدها و تحریم‌ها، ترور و شهادت‌ها نمی‌تواند ملت ایران را از پیشرفت باز دارد.

ترور دانشمندان نمی‌تواند ملت ایران را از پیشرفت باز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: ملت ایران 33سال است، که در شرایط تحریم به سر می‌برد و 33 سال است، که مردم و نخبگان ایرانی ترور می‌شوند و امروز نیز دشمن می‌خواهد با ترور و تحریم ملت و دانشمندان ما را بترساند ولی ملتی که شهادت را عزت و افتخار خود می‌داند هیچ‌گاه از هدفش دور نمی‌شود.
امام جمعه بروجرد گفت: راه ملت ایران، راه عظمت و پیشرفت و بدون بازگشت است و این اقدامات، کوچک‌ترین خللی در پیشرفت ملت ندارد.
وی این اقدام تروریستی اخیر را زنگ بیدار باش برای مسئولان کشور دانست و گفت: مسئولان باید از سرمایه‌های علمی کشور حراست نموده و در این عرصه نباید کوتاهی انجام شود.
امام جمعه بروجرد گفت: ترور دانشمند فرهیخته احمدی‌روشن برگ سیاه دیگری بر پرونده سنگین جنایت و وحشیگری رژیم صهیونیستی و حامیان آن در کاخ سفید و غرب مدعی حقوق بشر افزود و بار دیگر طبل رسوایی را برای آنان به صدا درآورد.
وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم نژادپرست صهیونیستی بار دیگر با ترور یک نخبه ایرانی ثابت کردند از درک ملت قهرمان ایران عاجز شده‌اند.
امام جمعه بروجرد گفت: این جنایت به طور قطع توسط سازمان سیا و موساد و صهیونیست‌ها با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم در هفته گذشته تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به مراتب قوی‌تر و قدرتمند‌تر از سال‌های قبل است و دشمن هم به مراتب شکسته‌تر و ضعیف‌تر شده است.
ترابی همچنین در بخش دیگری از سخنانش در ارتباط با انتخابات مجلس گفت: یکی از راه‌هایی که مردم می‌توانند دشمن را مأیوس کنند، انتخابات اسفندماه است و دشمن مدت‌هاست تلاش می‌کند از حضور مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری کند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول