اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم:

ترور دانشمندان نشانه زبونی دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بم گفت: ترور شخصیت‌های علمی و دانشمندان هسته‌ای نشانه زبونی دشمنان و به ستوه آمدن آنها از عزت ملت ایران است.

ترور دانشمندان نشانه زبونی دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این هفته بم ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط دشمنان را نشانه زبونی و حقارت آنها دانست و اظهار داشت: دشمنان دیگر راهی برای جلوگیری از عزت و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی ندارند به همین دلیل خون فرزندان غیور ایران را بر زمین می‌ریزند، اما غافل از اینکه فراوانند دانشمندانی مانند احمدی‌روشن‌ها که خار چشم کثیف آنها باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین گفت: حضور مقتدرانه ایران در حیاط خلوت آمریکا شکستی بزرگ و مفتضحانه است که هیچ زمان فراموش نمی‌کنند.
خطیب جمعه بم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات با دعوت از کاندیداها برای بیان برنامه‌های خود برای مردم گفت: هیچ‌کس حق ندارد، برای پیشبرد اهداف خود عملکرد نظام را زیر سئوال ببرد.
وی با قدردانی از مردم بم به دلیل برگزاری باشکوه مراسم عزاداری ویژه محرم و صفر عنوان کرد: مراسم عزاداری مردم بم به الگویی برای سایر نقاط کشور مبدل شده است.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول