اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالاخره طلسم 7 ساله شکسته شد

شهرداری هتل بسطام را به سرمایه‏گذار خصوصی واگذار می‏کند

خبرگزاری فارس: بالاخره طلسم هفت ساله شکسته و مقرر شد تا شهرداری بسطام، هتل نیمه کاره این شهر را به سرمایه‏گذار بخش خصوصی واگذار کند.

شهرداری هتل بسطام را به سرمایه‏گذار خصوصی واگذار می‏کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، این تصمیم پس از بررسی مسائل و مشکلات امام‌زاده محمد (ع) بسطام با حضور استاندار سمنان و عبدالرضا عابد، مدیرعامل بنیاد عمران موقوفات کشور گرفته شد.
استاندار سمنان گفت: باید مدیران و مسئولان با هم‏فکری و ارائه راهکار مشکلاتی که در مسیر احداث پروژه هتل بسطام در محل امام‌زاده محمد (ع) وجود دارد را مورد بررسی قرار داده و رفع کنند.
عباس رهی با اشاره به مسافت پروژه هتل در بسطام عنوان کرد: همه باید مجری این پروژه را یاری کنند و همکاری لازم را با وی داشته باشند.
استاندار سمنان بیان کرد: عدالت‏محوری در فعالیت‏های سازمان اوقاف کشور متبلور است.
همچنین در این نشست عبدالرضا عابد، رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور بر اتمام و تکمیل پروژه هتل بسطام به بهترین شکل تاکید کرد.
در این جلسه مقرر شد تا شهرداری بسطام به منظور خروج زمین و ساختمان از وقف، زمینی را به جای زمین هتل بسطام برای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نظر بگیرد و با قیمت کارشناسی، اتمام پروژه را به سرمایه‏گذار بخش خصوصی واگذار کند.
این پروژه در محل امام‌زاده محمد (ع) شهر بسطام در زیربنایی به مساحت 5 هزار و 376 متر‌مربع در هفت طبقه با پیشرفت فیزیکی 90 درصد نیمه تمام مانده و تاکنون 20 میلیارد ریال در ساخت این هتل هزینه شده است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول