اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

مجریان انتخابات در صورت تخلف برکنار می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: در صورت خارج شدن مجریان و مسئولان برگزار‌کننده انتخابات مجلس نهم از چارچوب قانون در لرستان از پست خود برکنار می‌شوند.

مجریان انتخابات در صورت تخلف برکنار می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حبیب‌الله دهمرده در جمع هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان پلدختر گفت: مردم با حضور حماسی، پرشور و  گسترده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان را ناامید و ناکام و دوستان انقلاب اسلامی را شاد و مسرور می‌کنند.
استاندار لرستان گفت: مردم همواره در همه آزمون‌های انقلاب اسلامی و انتخابات سربلند و پیروز بوده‌اند، لذا دشمنان از این انتخابات‌ها راضی نیستند و برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در این دوره از انتخابات تلاش می‌کنند.
وی افزود: مردم بصیر و آگاه کشور بار دیگر با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پایبندی خود را به نظام اسلامی ثابت می‌کنند و در انتخابات 12 اسفند ماه آتی نیز این مهم تکرار می‌شود.
دهمرده گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تأمین منافع ملی کشور و مردم با کسی تعارف ندارد و سلامت انتخابات در حقیقت به معنای حفظ مصلحت نظام و مردم است.
استاندار لرستان اظهار داشت: باید در این عرصه با وحدت و همدلی و پرهیز از هرگونه جنجال و تنش، در فضایی آرام با عمل به قانون زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کنیم.
وی گفت: نمونه سوءاستفاده دشمنان در عرصه انتخابات وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 است و در این واقعه سفارت‌خانه‌های غربی‌ها در ایران، کانون تبلیغات دشمن شده بود و با طرح شعار تقلب، قصد ایجاد آشوب در جامعه را داشتند که با درایت رهبر فرزانه انقلاب این توطئه‌ها خنثی شد.
دهمرده با بیان اینکه شفاف‌سازی مسئولان با کمک رسانه‌ها و بی‌طرفه آنها می‌تواند باعث خنثی‌سازی نقشه دشمنان نظام در انتخابات شود، افزود: مسیر بی‌طرفانه مجریان انتخابات می‌تواند باعث نشاط، امیدواری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شود.
وی گفت: برای رسیدن به اهداف مقدس باید از راه پاک و توفیق الهی می‌خواهد و ما باید تمام تلاش خود را برای عبور از راه درست بکار ببندید. 
دهمرده گفت: برگزاری انتخابات تجلی اراده مردم برای دخالت در سرنوشت خود و حضور در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی است، لذا ملت آگاه ایران اسلامی با شرکت گسترده خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افتخار دیگری برای کشور و نظام اسلامی رقم خواهند زد.
استاندار لرستان بر رعایت قانون و همکاری صمیمانه داوطلبان برای برگزاری هرچه بهتر نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ایران اسلامی همان طوری که در انتخابات گذشته معادلات سیاسی استکبار جهانی را برهم زد این بار هم حماسه آفرینی خواهد کرد و با حضور گسترده خود در صحنه امید دشمنان را به یاس مبدل می‌کنند.
دهمرده وظیفه همه دست‌اندرکاران را ایجاد تعامل، اتحاد و همدلی و جلب اعتماد مردم دانست و تصریح کرد: شعار محوری و راهبرد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امانت‌داری،عدالت محوری، قانون مداری و مشارکت حداکثری است.
 استاندار لرستان افزود: رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و نیز حفاظت از آرای مردم و نامزدهای انتخاباتی جزو رویکردهای اساسی مجریان انتخابات است و به استناد قانون انتخابات تمامی ارگان‌ها موظف به همکاری در فرآیند برگزاری انتخابات هستند.
وی گفت: هیئت‌های اجرایی و مجریان انتخابات همواره امانتدار امین آرای مردم و نامزدهای انتخاباتی‌اند و آنان بر پایه قانون وظیفه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را بر عهده دارند و با رویکرد بی‌طرفی وارد صحنه شده‌اند.
دهمرده تصریح کرد: نتیجه انتخابات به حضور مردم بستگی دارد و مجریان تنها کار برگزاری انتخابات سالم و قانونی را عهده دار هستند و نتیجه انتخابات هرچه باشد برای مجریان و دست اندرکاران ملاک قرار می‌گیرد.
استاندار لرستان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس نشان دهنده مردم سالاری و اقتدار و سلامت نظام می‌باشد و ملت ایران هر زمان تهدیدات استکبار جهانی را علیه کشور احساس کرده‌اند، حضور پرشورتری در میادین داشته‌اند و هرچند انتخابات مجلس به صورت حوزه‌ای برگزار می‌شود، اما عملکرد و بازده آن ملی و فراملی است.
وی افزود: دشمن با جدیت به دنبال آن است، که از مشارکت مردم در این عرصه مهم جلوگیری کند و ملت با بصیرت ایران اسلامی نه تنها تسلیم اهداف شوم کفر جهانی و اذناب وابسته به آنها نخواهند شد، بلکه پرشور‌تر از همیشه در این میدان مهم وارد و وظایف خود را در قبال نظام و انقلاب به خوبی انجام می‌دهند و روز 12 اسفند در عمل به روز مرگ آمریکا و وابستگان آن تبدیل می‌شود و ملت ایران در اوج عزت و سرفرازی، ولایتمداری و بلوغ فرهنگی و سیاسی خود را نشان می‌دهند.
در این سفر که تنی چند از مسئولان استانی حضور داشتند استاندار لرستان از پروژه ساخت کتابخانه شماره دو و سالن ورزشی بانوان شهرستان پلدختر بازدید به عمل آوردند.
 انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول