اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

افتتاح 6000 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال جاری 6 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 6000 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی
خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این واحدها در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، خوی، سردشت، سلماس، شاهین‌دژ، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل واحدهایی است که از طریق خود مالکی، بافت فرسوده، مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در قالب مسکن مهر افتتاح می‌شوند.
این مسئول با اشاره به تعداد تعاونی‌هایی که در احداث این واحدها همکاری کرده‌اند، افزود: در احداث واحدهای مسکن مهر که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند یک‌هزار تعاونی همکاری داشتند.
محبت‌خواه با اشاره به پیشرفت 50 درصدی مسکن مهر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تعداد کل پروژه‌های مسکن مهر استان 31 هزار و 218 واحد است.
وی با اشاره به مشکلات پیش روی پروژه‌های مسکن مهر گفت: کم‌کاری برخی از تعاونی‌ها مشکل اصلی پیش روی مسکن مهر استان است.
این مسئول با بیان اینکه در ماه‌های گذشته در ارتباط با کم‌کاری تعاونی‌های مسکن مهر در شورای مسکن استان تذکراتی داده‌ام، اظهار داشت: حمایت اداره کل تعاون از تعاونی‌ها و رأی نیاوردن حذف تعاونی‌های کم‌کار از چرخه مسکن مهر در شورای مسکن استان سبب شده تا برخی از تعاونی‌ها با روند کند به کار خود ادامه دهند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: در این راستا مجدداً در شورای مسکن استان حذف تعاونی‌هایی که پیشرفت فیزیکی قابل قبولی ندارند، مطرح می‌شود و مسکن و شهرسازی استان به طور جد وارد این موضوع خواهد شد.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول