اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

مسکن مهر اولویت نخست دولت است/مسئولان برای حل مشکلات زیربنایی مسکن مهر تلاش کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی مسکن مهر را اولویت نخست دولت در حال حاضر عنوان کرد و گفت: در زمینه خدمات زیربنایی مسکن مهر مشکلاتی وجود دارد که باید با همکاری مسئولان مربوط این مشکلات در حداقل زمان حل شود.

مسکن مهر اولویت نخست دولت است/مسئولان برای حل مشکلات زیربنایی مسکن مهر تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر آماده افتتاح هستند و کمبوداتی در این پروژه وجود دارد که باید با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی این مشکلات حل شود تا مردم پس از سکونت در این مناطق با کمترین مشکل مواجه باشند.
وی بر تأمین آب و برق در پروژه مسکن مهر تأکید کرد و گفت:‌ مسئولان باید برای رفع این کمبودات زیربنایی نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
استاندار خراسان‌جنوبی یکی دیگر از مشکلات را کمبود اعتبارات در بخش‌های مختلف عنوان کرد و افزود:‌ موضوع کمبود اعتبارات مربوط به همه پروژه‌ها است و تنها مختص پروژه مسکن مهر نیست و عمومیت دارد.
رشید ادامه داد: در این شرایط باید کارها با اولویت‌بندی انجام شود تا بعدا با مشکل مواجه نشویم و در حال حاضر نیز مهم‌ترین اولویت دولت بحث مسکن مهر است که باید برای ساماندهی این پروژه همه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.
 
*تعدد کمیته‌ها مشکلی را حل نمی‌کند
وی با تشکیل یک کمیته ویژه برای حل مشکل مسکن مهر موافقت کرد و گفت: البته باید توجه داشت که تعدد کمیته‌ها و ستادها مشکلی را حل نمی‌کند و نباید برگزاری این جلسات سوری باشد و نتیجه‌ای دربر نداشته باشد.
 
*انتقاد استاندار از مسئولان امور زیربنایی مسکن مهر
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌های مجری در امور زیربنایی مسکن مهر به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند، تصریح کرد: برخی از این دستگاه‌ها امور را به استانداری ارجاع می‌دهند.
رشید ادامه داد:‌ مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب اعتبارات از وزارتخانه مطبوع خود تلاش کنند تا حق استان از اعتبارات ملی گرفته شود و این کار نیز تنها با پیگیری مستمر و طرح مسائل امکان‌پذیر است.
وی با بیان اینکه مشکلات مسکن مهر تا حدودی حل شده است، گفت:‌ در دو سال گذشته مسکن مهر به ویژه در مرکز استان با چالش‌های جدی مواجه بود که با همت مسئولان عقب‌ماندگی‌های موجود برطرف شد و با وجود محدودیت‌ها نیز کار بسیار خوبی در استان در این بخش صورت گرفت.
استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: ‌در چند سال اخیر پروژه مسکن مهر هم از سرعت و هم از کیفیت خوبی برخوردار بوده است و باید در این زمینه منصفانه قضاوت کنیم تا مردم نیز از خدمات دولت مأیوس نشوند.
معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه یکی از مشکلات موجود در بخش مسکن را تسهیلات آن عنوان کرد و اظهار داشت:‌ برای رفع این مشکل تاکنون مکاتباتی نیز صورت گرفته ولی تاکنون نتیجه مثبتی حاصل نشده است.
سیدکاظم اولیایی تصریح کرد:‌ همچنین در بحث خدمات زیربنایی مشکلات شناسایی شده است و مکاتبات با دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته و اقداماتی نیز تاکنون انجام شده ولی این اقدامات کافی نیست و ضرورت دارد که اقدامات بیشتری انجام شود.
انتهای پیام/ح10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول