اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا (ع):

آمریکا در محاسباتش نقش ولایت‌‌فقیه را ندیده بود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا (ع) گفت: آمریکا سعی داشت تا در سال 88 انقلاب سبز را در ایران به راه بیاندازد و خیال کرد که حکومت ایران را می‌شود با چند روز ناآرامی مانند این کشورها از بین برد، اما او در محاسباتش نقش ولایت‌فقیه را ندیده بود

آمریکا در محاسباتش نقش ولایت‌‌فقیه را ندیده بود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، سرهنگ مهدی شده در کارگاه جنگ نرم در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اظهار داشت: اهمیت جنگ نرم در تاثیر عمیق، مخفیانه بودن، هزینه اندک و تأثیر طولانی آن است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا (ع) مهم‌ترین قشر مخاطب این جنگ را دولتمردان، سیاست‌مداران، احزاب و گروه‌های تأثیرگزار جامعه به‌ ویژه جوانان دانست و با اشاره به انقلاب‌های مخملی اظهار داشت: برای نخستین ‌بار واژه انقلاب مخملی در سال 1989 توسط واسلاو هاول و درباره‌ حرکت گسترده‌ مردم کشور چک‌اسلواکی به کار گرفته شد.
وی ادامه داد: در سال 2003 انقلاب سرخ گرجستان با سازماندهی 15 هزار نیروی نفوذی در پایتخت با نماد گل رز به پیروزی رسید.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اوکراین در سال 2004 میلادی با رنگ نارنجی و شبهه تقلب در انتخابات با حمایت‌های استکبار به اهداف خود رسید و همچنین آقایف در قرقیزستان در سال 2005 پس از برگزاری دو دوره انتخابات مجلس ملی با اعتراض به نتایج اعلام‌ شده‌ و پس از سه روز ناآرامی و اغتشاش با نماد رنگ صورتی به روسیه فرار و حکومت را واگذار کرد.
شده ادامه داد: آمریکا با این تجربه‌ها سعی داشت تا در سال 88 انقلاب سبز را در ایران به راه بیاندازد و خیال کرد که حکومت ایران را می‌شود با چند روز ناآرامی مانند این کشورها از بین برد، اما او در محاسباتش نقش ولایت‌‌فقیه را ندیده بود.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا (ع) ابزارهای مورد استفاده دشمن در جنگ نرم را به سه دسته رسانه، موسیقی و ورزش تقسیم‌بندی کرد و افزود: صنعت‌های سینما، انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای در دست یهودیان است که نمادهای ماسونی را به صورت آشکار و پنهان تبلیغ می‌کنند.
شده یادآور شد: امروز همه ما در هر مکانی که هستیم چه زن و چه مرد در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار گرفته‌ایم که بصیرت و آگاهی مهم‌ترین و تنهاترین راه مبارزه است.
وی خاطرنشان کرد: در اطراف زمین 150 ماهواره صمعی بصری موجود است که 30 عدد از آن روی ایران است. 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: شبکه فارسی زبان فارسی‌‌وان با صاحب امتیازی حقیقی کیت‌روبرت مردوخ و صاحب امتیاز حقوقی مجموعه رسانه‌ای استار، با مدیریت اجرایی یک افغانی با نام زید محسنی در مردادماه 88 شروع به فعالیت کرد و از اهداف آن براندازی نظام مقدس خانواده است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا (ع) در گزارشی از مجموعه فیلم‌های این شبکه اعلام کرد: در فیلم‌های پخش شده این شبکه، رابطه قبل از ازدواج 22درصد، فرزند نامشروع 15 درصد، خیانت زن و شوهر به یکدیگر و روابط نامشروع و بارداری قبل از ازدواج 12 درصد، دوستی با جنس مخالف 9 درصد، تجاوز جنسی و رفتارهای جنسی زننده شش درصد و سقط جنین شش درصد دیده می‌شود که هدف آن تضعیف بنیان خانواده به ‌عنوان سلول زنده جامعه است.  
وی همچنین در تشریح اهداف شبکه من‌و‌تو افزود: هدف اصلی این شبکه تضعیف اعتقادات دینی و فرهنگی مخاطبان و تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی با تبلیغ مسائلی مانند ثروتمند شدن از طریق رابطه نامشروع، بی‌حجابی و شراب‌خواری است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا (ع) با اشاره به استفاده ابزاری و هدفمند یهودیان از رسانه‌ها افزود: بنگا‌ه‌های خبری رویترز، آسوشیتدپرس، یونایتدپرس و فرانس‌پرس بیش از 55 هزار نفر در سراسر جهان دارند که روزانه بیش از 55 میلیون کلمه به 192 کشور جهان مخابره می‌کنند و بیش از 85 درصد اطلاعات و اخباری که در دنیا پخش می‌شود ساخته و پرداخته همین چهار غول خبری است.
شده با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار روزنامه و مجله در سراسر دنیا از همین چهار غول خبری تغذیه می‌شوند، اظهار داشت: بخش برون‌مرزی بی‌بی‌سی در حال حاضر به 38 زبان دنیا روزانه برنامه پخش می‌شود و بخش برون‌مرزی صدای آمریکا نیز در 175 کشور و به 45 زبان دنیا برنامه پخش می‌کند.
وی ادامه داد: علاوه بر این رسانه‌ها 80 درصد از استفاده‌کنندگان اینترنت در ایران جوانان هستند، 70 درصد این جمعیت در شبکه‌های سرگرمی، هنرپیشه‌ها و 30 درصد به ‌دنبال مطالب عملی و آموزشی سالم هستند. 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه ایران سومین کشور استفاده کننده از اینترنت و تولید وبلاگ است، گفت: نشریات مروج سبک زندگی به صورت اروپایی در ایران که مجوز فعالیت‌هایشان را در دولت اصلاحات گرفته‌اند و نشریات و مطبوعات کثیرالانتشار جهان و همچنین صنعت اسباب‌بازی و وسایل سرگرمی، ترویج علایم و نمادهای شیطان‌پرستی، مدگرایی، بزرگداشت روزهای چون والنتاین، هالووین، مراسم بالماسکه از دیگر برنامه‌های دشمن در جنگ نرم است.
وی با بیان اینکه دشمن با تمام قوا و تجهیزات فرهنگی وارد میدان شده است، افزود: در حوزه موسیقی ۴ میلیون آهنگ در سال در جهان تولید می‌شود که 22 درصد موسیقی جهان در جهت پوچ‌گرایی انسان تولید شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا (ع) افزود: 46 گروه بزرگ موسیقی دنیا از سبک متالیکا پیروی می‌کنند که سبک متالیکا بازگشت به تاریکی را دنبال می‌کند.
شده مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت شیطان‌پرستان را در سینما، موسیقی(گیتار) و ورزش(یوگا) دانست.
وی از جمله فعالیت‌های دشمن در ورزش را استفاده از توپ پانتاگرام در مسابقات جام جهانی 2010 آفریقا و ترویج خال‌کوبی شیطان‌پرستی در این جام‌جهانی و ایجاد ورزشگاه‌هایی با نماد چشم در آفریقا و تغییر الگو گرفتن جوانان از ورزشکاران غربی به جای ورزشکاران اصیل ایرانی و همچنین ترویج عرفان‌های کاذب بین جوانان و جایگزینی یوگا به جای نماز عنوان کرد.
وی همچنین از نمادهای شیطان‌پرستی به کار رفته در معماری برخی کلانشهرها مانند تهران، کرج و مشهد ابراز تأسف کرد.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول