اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

امور قرآنی نیازمند برنامه‎ریزی ریشه‎ای است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امور قرآنی نیازمند برنامه‌ریزی ریشه‎ای و عمیق است و این امر باید در دستور کار مدیران سپاه و بسیج قرار گیرد.

امور قرآنی نیازمند برنامه‎ریزی ریشه‎ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده صبح امروز در آیین افتتاح مسابقات قرآنی سپاه امام صادق (ع) اظهار داشت: برنامه‎ریزی ریشه‎ای و عمیق در مسائل قرآنی باید از طریق سرمایه‎گذاری مناسب در راستای تربیت قرآنی جوانان و نوجوانان باشد.
وی افزود: وصل شدن به قرآن و پیمودن راه طویل صراط مستقیم الهی برای همگان به ویژه نیروهای ارزشی انقلاب بسیار حائز اهمیت است.
حاجی‌زاده ادامه داد: اتصال به حبل‎الله و توجه به معانی و تفاسیر و ترویج فرهنگ قرآنی و کمک به رشد آن در سطوح مختلف اجتماع از وظایف دلسوزان نظام است.
وی با بیان اینکه در ارتباط با توجه و عمل به قرآن در روایات ما بسیار تاکید شده است، تصریح کرد: هزینه کردن در مسائل قرآنی عین سرمایه‎گذاری است و ما باید در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: قرآن کتابی هدایتگر است که سرشار از قصص و عبرت‎های پندآموز برای هدایت بشریت و همچنین دژ بسیار مستحکمی برای مقابله با تهاجمات گسترده فرهنگی دشمنان به شمار می‎رود.
حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره و خاطر نشان کرد: انتخاب فرد اصلح برای تشکیل یک مجلس مقتدر و قوی در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان داخلی و خارجی ضروری است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) در رابطه با ملاک‎های انتخاب اصلح گفت: کسانی را انتخاب کنید که نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی احساس مسئولیت داشته و وابسته به بیگانگان نباشند.
وی بیان کرد: این افراد باید از علم و تخصص و تقوا برخوردار باشند تا بتوانند در تندبادهای روزگار به هدایت کشتی انقلاب به سر منزل مقصود کمک کنند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول