اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

پیوند مدیران با علوم قرآنی مردم را سعادتمند می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از برگزاری مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های ادارات کل تهران در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و دانشکده علوم حدیث ابراز خرسندی کرد و گفت: اگر مدیران ما خود را به علوم قرآن و حدیث گره بزنند حتماً مردم ما خوشبخت می‌شوند.

پیوند مدیران با علوم قرآنی مردم را سعادتمند می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران مرتضی تمدن شامگاه چهارشنبه در حاشیه چهارمین مجمع شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به دست مردم شکل گرفته و توسط مردم نیز به جلو برده شده است.
استاندار تهران انقلاب اسلامی ایران را یک نعمت از سوی خداوند متعال دانست و افزود: انقلاب اسلامی هدیه خداوند متعال به مردم ایران است و در این راستا خون‌های فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه سرنوشت انتخابات توسط مردم معین می‌شود، عنوان کرد: مردم هوشمندانه فضا را می‌بینند و در انتخابات شرکت می‌کنند و وظیفه ما این است که فضا و مسیر را آماده کنیم و در نهایت سرنوشت انتخابات توسط مردم تعیین می‌شود.
تمدن با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم بصیر و آگاه انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود در عرصه انتخابات بار دیگر پایبندی خود نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.
استاندار تهران در ادامه ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور را به شدت محکوم کرد و با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب در آستانه انتخابات مجلس تاکید کرد: ملت غیور ایران اسلامی با این گونه حوادث تروریستی لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نمی‌نشینند و با عزمی راسخ همچون گذشته اهداف متعالی نظام را دنبال می‌کنند و تلاش‌های مجدانه خود را محقق می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به نحوه این اقدام تروریستی گفت: متاسفانه کسانی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند، این فاجعه را به وجود آوردند تا بتوانند ملت ما را در راهی که انتخاب کرده‌اند سست کنند اما خوشبختانه ملت و جامعه علمی کشور، تحت رهبری مقام معظم انقلاب، با اعتقادی راسخ‌تر و ایمانی قوی‌تر برای اعتلای علمی کشور لحظه‌ای از پای نمی‌ایستند.
تمدن در ادامه ترور دانشمند ایرانی به دست دشمنان نظام در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد و گفت: دشمنان با این اقدام خبیثانه فکر می‌کنند می‌توانند کشور را در راهی که انتخاب کرده، متوقف کنند و مردم را از حضور در انتخابات دلسرد سازند، غافل از آنکه ملت غیور و شهید پرور ما با الهام از ولی امر خود حضور فعال‌تری در انتخابات دارند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.
استاندار تهران در پایان از برگزاری چهارمین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و دانشکده علوم حدیث ابراز خرسندی کرد و گفت: اگر مدیران ما خود را به علوم قرآن و حدیث گره بزنند حتماً مردم ما خوشبخت می‌شوند.
این گزارش حاکی است، چهارمین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزبانی دانشکده علوم حدیث و در تالار شیخ طوسی دانشکده علوم حدیث برگزار شد.
انتهای پیام/و۱۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول