اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای سمنان:

شبکه‏های مختلف فارسی‏زبان مقابل نظام صف‏آرایی کرده‏اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: در برهه کنونی، شبکه‏های مختلف فارسی‏زبان با پشتیبانی از سوی غربی‏ها مقابل نظام اسلامی صف‏آرایی کرده‏اند.

شبکه‏های مختلف فارسی‏زبان مقابل نظام صف‏آرایی کرده‏اند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضانعلی شریفی‏فر عصر امروز در آیین بهره‏برداری از سامانه دیجیتال صدا و سیمای مرکز سمنان که با حضور معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، استاندار سمنان و جمعی از برنامه‏سازان و کارکنان صدا و سیمای این استان برگزار شد، اظهار کرد: ریشه‏یابی فعالیت‏های شبکه‏های فارسی‏زبان ضدانقلاب در حال حاضر ضرورتی انکارناپذیر است.
وی تصریح کرد: شبکه‏های متعدد فارسی‏زبان با برنامه‏سازی‏هایی که در بخش‏های مختلف و با جامعه مخاطبان متنوع انجام می‏دهند، سعی دارند تا به اسلام و انقلاب ضربه بزنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان ادامه داد: امروز با توجه به اوج‏گیری فعالیت‏های رسانه‏ای در جهان، نوع مقابله با ملت‏ها و القای پیام از سخت‏افزاری و جنگ سخت به جنگ نرم و استفاده از قالب رسانه و هنر تغییر یافته است.
شریفی‏فر اضافه کرد: نبرد امروز در جهان بدون شک و به دور از هرگونه تردیدی، نبرد رسانه‏هاست و از این رو رسانه در جمهوری اسلامی ایران باید قوی بوده و بتواند اثرگذاری مطلوبی بر مردم و جامعه مخاطبان خود داشته باشد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: امروز برای مقابله با تبلیغات سوء دشمن در تمام بخش‏ها به رسانه‏های متعهد، پویا و تاثیرگذار نیاز داریم تا بتوانیم پیام نظام اسلامی را به خوبی منعکس کنیم.
شریفی‏فر همچنین با اشاره به بهره‏برداری از سامانه دیجیتال صدا و سیمای مرکز سمنان، از هزینه 40 میلیارد ریالی اجرای این طرح خبر داد.
وی یادآور شد: استان سمنان بیست و ششمین استان کشور است که به سامانه دیجیتال مجهز می‏شود.
به گزارش فارس؛ سامانه دیجیتال صدا و سیمای مرکز سمنان به دو شهرستان استان سمنان این امکان را می‏دهد که بسیاری از شبکه‏های رادیویی و تلویزیونی را با کیفیت مناسبی دریافت کنند.
مردم شهرستان‏های سمنان و دامغان از این پس می‏توانند از طریق گیرنده‏های خود، 16 شبکه تلویزیونی و 11 شبکه رادیویی را از طریق امواج دیجیتال دریافت کنند.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول