اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تولید و پخش خبر صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

برگزاری 7 جشن از سوی صدا و سیمای زنجان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر تولید و پخش خبر صدا و سیمای مرکز زنجان از برگزاری هفت جشن دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

برگزاری 7 جشن از سوی صدا و سیمای زنجان در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز غیاثی سه‌شنبه شب در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی صدا و سیما انجام شده است.
وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر صدا و سیما برای هماهنگی لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر افزود: برنامه‌های مختلفی در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تولید و پخش می‌شود.
مدیر تولید و پخش خبر صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه همکاری‌های لازم برای پخش برنامه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد، افزود: افتتاح پروژه‌های مختلف و اجرای برنامه‌های مختلف با همکاری صدا و سیما از دیگر برنامه‌های این دهه است.
وی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های صدا و سیما برای پخش برنامه‌های دهه فجر استفاده می‌شود، یادآور شد: در صورتی که برنامه‌ای قابلیت پخش ملی را داشته باشد، از ظرفیت شبکه ملی برای پوشش خبرهای دهه فجر استفاده می‌شود.
غیاثی بیان داشت: پخش برنامه‌های زنده، تفاسیر، تحلیل و گزارش‌های خبری از دیگر برنامه‌های صدا و سیما برای دهه فجر محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی صدا و سیما احصا شده است، یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی صدا و سیما پخش می‌شود.
مدیر تولید و پخش خبر صدا و سیمای مرکز زنجان از پوشش فعالیت‌های آموزشی، عمرانی و فرهنگی توسط این رسانه خبر داد و افزود: در صورت درخواست دستگاه‌های اجرایی این برنامه‌ها پوشش داده می‌شود.
وی از برگزاری هفت جشن دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر سال‌جاری خبر داد و بیان داشت: این هفت جشن در هفت شهرستان استان برگزار می‌شود.
غیاثی با بیان اینکه ضروری است شهرستان‌ها هماهنگی لازم را برای برگزاری این جشن‌ها داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر جشن پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت برگزاری برنامه‌های تاثیر گذار در حوزه کودک و نوجوان تاکید و خاطرنشان کرد: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به نسل جوان انتقال داده شود.
محمود مروج یادآور شد: برخی اتفاقات و جریان‌ها نباید ارزش‌های انقلاب اسلامی را تحت‌ تاثیر قرار دهد.
وی بر لزوم اجرای برنامه‌هایی متناسب با کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های مختلف باید متناسب با این گروه‌های سنی باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول