اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استمداد برخی مردم روستای وزگ از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

صدا و سیما مشکل پوشش تلویزیونی وزگ را برطرف کند

خبرگزاری فارس: تعدادی از مردم روستای وزگ در 15 کیلومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با استمداد از مسئولان این استان، از عدم دریافت کانال‌های تلویزیونی گلایه کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت فرستنده‌های تلویزیونی در این روستا شدند.

صدا و سیما مشکل پوشش تلویزیونی وزگ را برطرف کند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تعدادی از مردم و ریش سفیدان روستای وزگ در 15 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر خبرگزاری فارس خواستار انعکاس مشکلات خود در مورد عدم دریافت شبکه‌های تلویزیونی در روستای وزگ شدند.
این افراد با ابراز تعجب از اینکه چرا باید یک روستا که به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد چسبیده است از دریافت کانال‌های داخلی آن کشور محروم باشد، ولی امواج و سیگنال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای دیگر کشورها به راحتی در دسترس جوانان قرار می‌گیرد.
مردم روستای وزگ با قدردانی از نعمات انقلاب اسلامی به خبرنگار فارس در یاسوج گفتند: روستای وزگ بیش از 250 خانوار دارد که از صدای شبکه‌های تلویزیونی از ساعت سه بامداد تا 10 صبح قطع می‌شود و عملاً امکان استفاده وجود ندارد.
این افراد همچنین با ابراز گلایه از وضعیت موجود ادامه دادند: در سایر اوقات شبانه‌روز نیز شبکه‌های تلویزیونی همراه با پرش‌های زیاد و تصاویر به شکل دوتایی دریافت می‌شوند. این افراد از مسئولان خواستند که برای بررسی این وضعیت نگران ‌کننده به این روستا سفر کنند تا خود از نزدیک شاهد صحت حرف‌های ما باشند.
این افراد گفتند: می‌دانیم که انعکاس این موضوعات در رسانه‌ها موجب پیگیری مسئولان و برطرف شدن مشکلات روستای وزگ خواهد شد و با این انگیزه به سراغ این رسانه آمدیم.
علی صفرپور که به نمایندگی از این افراد سخن می‌گفت، وضعیت موجود امواج تلویزیونی را در مقایسه با خطر و قدرت ماهواره‌ها و هجمه‌های آن‌ها به فرهنگ بومی این دیار و همچنین وجود برنامه‌های جذاب و سرگرم کننده ماهواره‌ها، قابل قبول ندانست و تاکید کرد: نباید در این زمینه توجیهی صورت گیرد بلکه باید این مشکل ساده مردم برطرف شود.
گفتنی است در برخی نقاط خود شهر یاسوج نیز دریافت امواج تلویزیونی با مشکلات جدی مواجه است.
روستای وزگ با 800 نفر جمعیت در 15 کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول