اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رسانه ملی صورت گرفت

بهره‌برداری از 7 طرح در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: با حضور معاون توسعه و فناوری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، هفت طرح فنی در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 7 طرح در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، با حضور علی عسکری معاون توسعه و فناوری رسانه ملی، نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری سامانه پخش دیجیتال صدا و سیمای مرکز این استان راه‎اندازی شد.
بر اساس این گزارش، با استفاده از سامانه پخش دیجیتال، 16 شبکه تلویزیونی یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش، قرآن، جهان بین،‌ العالم، پرس تی وی، آی فیلم،‌ مستند، شما، بازار و نمایش، بر روی باند uhf و 11 شبکه رادیویی معارف، ایران، جوان، پیام، فرهنگ، تهران، سلامت،‌ اقتصاد،‌ ورزش، قرآن و چهارمحال و بختیاری از ایستگاه‎های فرستنده تلویزیونی حضرت ولی عصر(عج) و نورالشهدا دریافت می‎شود.
معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ویژه برنامه زنده تلویزیونی که به مناسبت افتتاح سامانه پخش دیجیتال از شبکه جهان بین پخش شد، گفت: با راه‎اندازی سامانه پخش دیجیتال در چهارمحال و بختیاری 35.5 میلیون نفر در کشور در محدوده یک ساله زیر پوشش این سامانه قرار گرفتند که معادل 47 درصد جمعیت کل کشور است.
علاوه بر راه‌اندازی سامانه پخش دیجیتال، راه‌اندازی شبکه های تلویزیونی در 40 ایستگاه استان، سامانه سیگنال رسانی دیجیتال بر روی بستر فیبرنوری(STM1)، بازسازی نودال مرکز، سامانه اتوماسیون شبکه‏های تدوین غیرخطی خبر، واحد انیمیشن و احداث هفت ایستگاه تلویزیونی از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این سفر بود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای این طرح‎ها 22 میلیارد و 300 میلیون ریال از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
حجت الله رحیم‎زاده افزود: با راه‎اندازی سامانه پخش دیجیتال بیش از 220 هزار نفر از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری معادل 24 درصد جمعیت این استان از پوشش مطلوب برنامه‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی بهره‌مند شدند.
علی عسکری همچنین در این سفر از واحدهای مختلف مرکز بازدید و از تلاش‎های کارکنان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول