اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صدا و سیمای استان اصفهان خبر داد

تحقق ۹۹درصد پیش‌بینی‌های صدا و سیما در انتخابات گذشته

خبرگزاری فارس: رئیس صدا و سیمای استان اصفهان گفت: در 10 انتخابات گذشته 99 درصد پیش‌بینی‌های صدا و سیما تحقق یافت که تاکنون مورد استفاده همه ارگان‌ها، وزارتخانه‌ها و دفتر رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

تحقق ۹۹درصد پیش‌بینی‌های صدا و سیما در انتخابات گذشته
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی کلباسی در نشست مسئولان روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و فرمانداری‌ها که در سالن همایش‌های صدا و سیمای اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: شواهد متقنی وجود دارد که دستورالعمل فتنه 88 از پیش طراحی شده بود.
وی با بیان اینکه دقیق‌ترین نظرسنجی‌های ایران تاکنون توسط سازمان صدا و سیما انجام شده، تصریح کرد: در 10 انتخابات گذشته 99 درصد پیش‌بینی‌های صدا و سیما تحقق یافت که تاکنون مورد استفاده همه ارگان‌ها، وزارتخانه‌ها و دفتر رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.
رئیس صدا و سیمای استان اصفهان ادامه داد: مطابق نظرسنجی‌های سازمان در مرحله اول انتخابات سال 88 کسی انتخاب نشده اما در مرحله دوم 30 درصد مردم اصفهان به موسوی و 60 درصد به احمدی‌نژاد رای می‌دهند که این مسئله در روستاها 11درصد به 85 بود.
وی ادامه داد: نمایندگان بعضی عوامل فتنه با توجه به آشنایی که با سازمان صدا و سیما و دقیق بودن نظرسنجی‌های آن داشتند پیش از انتخابات به سازمان مراجعه و از نتیجه نظرسنجی‌ها سوال کرده بودند ضمن اینکه هنگام شمارش آرا نیز در استانداری حضور داشته و پیروزی احمدی‌نژاد را تبریک گفتند.
کلباسی در ادامه بیان داشت: با وجود همه این موارد فردای روز انتخابات این افراد اعلام کردند نتیجه را قبول ندارند که برنامه‌ای از پیش تعیین شده بود.
وی با بیان اینکه بعد از ریاست جمهوری اوباما آمریکا به ایران پیشنهاد مذاکره داد، تاکید کرد: در این هنگام بوش و عواملش با بیان اینکه در حال سرمایه‌گذاری در پروژه عظیمی بر علیه ایران هستند به وی فشار آوردند که تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران صبر پیشه کند.
رئیس صدا و سیمای استان اصفهان ادامه داد: آن پروژه عظیم توطئه بعد از انتخابات بود که با هوشیاری مردم در نهم دی‌ ماه خنثی شد و پس از آن باز هم آمریکا به ایران پیشنهاد مذاکره داد که ایران نپذیرفت.
وی با اشاره به حضور بی‌سابقه مردم در انتخابات سال 88 گفت: این حضور می‌توانست امتیازات زیادی در عرصه بین‌المللی برای ایران داشته باشد، اما خیانت فتنه‌گران این عرصه را از ما گرفت و موجب سوء استفاده دشمن و تحریم بیشتر ایران شد.
وی تاکید کرد: امروز نیز با نزدیک شدن به انتخابات توطئه‌های دشمنان بیشتر از قبل شده پس باید با آگاهی عمل کرده و در این راه آموزش و سواد رسانه‌ای با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن از طریق ماهواره از ضروریات عصر ما است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول