اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن کشور عنوان کرد

رتبه فراتر از میانگین کشوری طرح هادی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کهگیلویه ‌و بویراحمد در اجرای طرح هادی عملکرد بسیار خوبی داشته و رتبه آن از میانگین کشوری نیز فراتر است.

رتبه فراتر از میانگین کشوری طرح هادی در کهگیلویه و بویراحمد
محمدرضا شاملو امروز در بازدید از طرح‌ هادی روستای کوخدان شهرستان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: بنا به همت مسئولان نظام و اندیشه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه زندگی روستا‌نشینی، اجرای طرح هادی در روستاهای کشور با جدیت در حال انجام است.
وی به چگونگی اجرای این طرح در کشور اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح در روستاها خود موجب رونق زندگی و همچنین زمینه‌ساز خدمت‌رسانی بیشتر می‌شود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در خصوص ارزش اجرای طرح‌ هادی در روستاها تصریح کرد: در گذشته شاهد بودیم که اگر مصوب می‌شد به روستایی گاز، برق و یا خدمات دیگر ارائه شود با مشکلات زیادی از قبیل نبود فضای مناسب و زیرساخت مطمئن مواجه بودیم که این موضوع خدمات‌رسانی را با مشکل مواجه می‌کرد.
وی افزود: با اجرای طرح هادی علاوه بر اینکه فضایی مناسب و زیبا داریم، برطرف کردن مشکلات در زمینه خدمات‌رسانی روستا با روند بهتری انجام می‌پذیرد.
شاملو در خصوص نحوه اجرای طرح‌ هادی در کهگیلویه ‌و بویراحمد گفت: کهگیلو‌یه ‌و بویراحمد در اجرای طرح هادی عملکرد بسیار خوبی داشته و از میانگین کشوری نیز فراتر است.
وی به کیفیت اجرای اجرای این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اشاره کرد و افزود: از طرح‌های سنتی و زیبایی در این استان استفاده شده ‌که علاوه بر زیبایی خاص این طرح‌ها از توان بالایی نیز در همه زمینه‌ها برخوردار است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: دولت بازسازی 200 هزار مسکن در روستاهای کشور را در دستور کار دارد که از این مقدار سهمیه استان کهگیلویه ‌و بویراحمد ۳ هزار واحد است.
وی افزود: این بازسازی‌ها در قالب تسهیلات 12 میلیون تومانی با ۲ میلیون تومان وام بلاعوض است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول