اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی:

طرح هادی توسعه اصولی روستاها را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: اجرای طرح هادی در توسعه اصولی روستاها نقش موثری دارد.

طرح هادی توسعه اصولی روستاها را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا رضافرح ظهر امروز در جلسه شورای مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به منظور بررسی روند اجرایی رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل شد، اظهار داشت: طرح‌ هادی یکی از مهم‌ترین طرح‌های بنیاد مسکن است که موجب ماندگاری روستاییان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها شده است.
وی تصریح کرد: اجرای طرح هادی از چندین سال گذشته در دستور کار بنیاد قرار گرفته و با جدیت نیز دنبال می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه رسالت اصلی و خطیر بنیاد مسکن حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه است، ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای اجرای وظایف خود که همان خدمت به قشر آسیب‌پذیر جامعه است از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
رضافرح خدمت به قشر محروم جامعه را وظیفه اصلی بنیاد دانست و افزود: هرچه بنیاد در انجام طرح‌های در دست اقدام از جمله طرح مسکن مهر، مقاوم‌سازی منازل روستائیان، اجرای طرح بهسازی معابر روستایی و سایر پروژه‌ها سرعت و کیفیت را بیشتر مدنظر قرار دهد در خدمت‌رسانی به مردم موفق‌تر خواهد بود.
وی تاکید کرد: بنیاد مسکن همواره برای ارتقای رفاه عمومی گام برداشته و این امور را سر‌لوحه کار خود قرار داده است.   
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح‌ هادی در روستاهای استان بیان داشت: استفاده از مصالح بومی و رعایت موارد فنی در زمان اجرای طرح‌‌های هادی از مهم‌ترین مطالبات روستایی است چرا که این مسئله موجب بالا رفتن طول عمر پروژه‌ها شده و به تبع آن هزینه تمام شده و نگهداری را کاهش خواهد داد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان مرکزی با بیان اینکه بالا بردن کیفیت پروژه‌های عمرانی از اهداف اصلی این نهاد است، اظهار داشت: بنیاد مسکن روند شتاب مهاجرت از روستاها را کند کرده که این مسئله حفظ بخش تولید کشاورزی، ثبات جمعیت، ایجاد فضای دلپذیر برای نیرو‌های تولید کننده، ارتقای بخش تولید و اقتصاد و اشتغالزایی در روستا‌ها را به دنبال داشته است.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول