اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

113 نفر از نامزدهای نهمین دوره انتخابات استان مرکزی تایید صلاحیت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: صلاحیت 113 نفر از نامزدهای نهمین دوره انتخابات استان مرکزی توسط هیئت‌های اجرایی تایید شد.

113 نفر از نامزدهای نهمین دوره انتخابات استان مرکزی تایید صلاحیت شدند
ابوالقاسم نصراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با ثبت‌نام از داوطلبین نامزدی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 142 نفر در استان مرکزی ثبت‌نام کردند که از این تعداد چهار نفر انصراف دادند.
وی تصریح کرد: از بین مجموع ثبت‌نام‌کنندگان صلاحیت 13 نفر توسط هیئت اجرایی مورد تایید قرار نگرفت، همچنین صلاحیت 12 نفر نیز احراز نشد.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه افرادی که صلاحیت آنها در هیئت‌های اجرایی احراز نشده است، از زمان دریافت نامه به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت و اعتراض خود را به هیئت نظارت اعلام کنند، بیان کرد: ‌هیئت نظارت موظف است ظرف مدت 10 روز از اعلام اعتراض، نسبت به اعلام نتیجه اقدام کند.
به گفته وی تشخیص صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان با استعلام از مراجع چهارگانه صورت گرفته است.
نصراللهی خاطر‌ نشان کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌طلبد مردم در این انتخابات حضوری گسترده و منسجم داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه مجلس از ارکان مهم و اساسی کشور است، ادامه داد: تعیین استراتژی کشور از طریق مجلس صورت می‌گیرد، بر این اساس ضروری است مردم با انتخاب نماینده اصلح در تعیین و تدوین هرچه بهتر برنامه‌های استراتژیک کشور نقش‌آفرینی کنند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول