اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

تایید صلاحیت کاندیداها طی 10 روز انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: در شهرستان اصفهان به لحاظ حجم گسترده کاندیداها، طی 10 روز تایید صلاحیت افراد طی جلسات متعدد و طبق شرایط مندرج در قانون مشخص و از مراکز چهارگانه استعلام رسمی و بررسی محلی و نیز سوء موارد انجام می‌شود.

تایید صلاحیت کاندیداها طی 10 روز انجام می‌شود
فضل الله کفیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مراحل بعد از ثبت نام داوطلبان و پایان ثبت نام واجدان شرایط مجلس نهم اشاره کرد و اظهار داشت: اصفهان دو مرکز انتخابیه و دو حوزه فرعی دارد که دو مرکز حوزه انتخابیه برای شهرستان و برای انتخاب پنج نماینده در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه افرادی که از بین معتمدان به عنوان هیئت اصلی نظارت انتخاب شدند وظایفشان از اکنون آغاز می‌شود، افزود: تعیین مکان اخذ رای، تایید نامزدهای انتخابی و تعیین شعب اخذ رای بر عهده این افراد است.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: هر کدام از مجموعه‌های اصلی و فرعی یک حوزه مستقل هستند که در شهرستان اصفهان به لحاظ حجم گسترده طی 10 روز تایید صلاحیت افراد کاندید باید جلسات متعددی را با این افراد داشت.
وی ادامه داد: مراکز ارامنه جنوب و چهار حوزه فرعی، شاهین شهر، فریدن، شیراز و اهواز بر عهده حوزه انتخابی اصفهان است که هیئت اجرایی انتخاب و به حوزه مرکزی انتخابی در این استان‌ها اعلام و در حوزه فرعی تایید می‌شود.
کفیل اضافه کرد: نماینده ارامنه جنوب باید در هیأت اجرایی حوزه مرکزی مورد تایید واقع شده و مکان اخذ رای را نیز تعیین و تایید کنند.
وی بیان داشت: به نسبت حجم کار مرکز حوزه انتخابی شهرستان جلساتی در حوزه انتخابی ارامنه و سه جلسه و حوزه فرعی یک جلسه برای شعبه اخذ رای انتخاب می‌شود.
فرماندار اصفهان همچنین با اشاره به اینکه سلایق مختلف سیاسی در انتخابات حضور دارند، گفت: شرایط داوطلبان در قانون مشخص است و در مراکز چهارگانه استعلام رسمی و بررسی محلی و نیز سوء موارد بررسی می‌شود.
وی بیان داشت: تمام ثبت نام‌ها به صورت حضوری انجام و از طریق یکی از حوزه‌های انتخابی و نیز وزارت کشور بوده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول