اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حوزه انتخابیه دامغان:

حرکت‏های خلاف قانون کاندیداها در تایید صلاحیت موثر است

خبرگزاری فارس: فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان از انتخابات به عنوان یک موضوع مهم و اساسی یاد کرد و گفت: حرکت‏های خلاف قانون کاندیداها در تایید صلاحیت موثر است.

حرکت‏های خلاف قانون کاندیداها در تایید صلاحیت موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی علی‏آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران دامغانی اضافه کرد: زمینه و شرایط برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دامغان فراهم شده و اعضای ستاد انتخابات در این شهرستان تعیین شده‏اند و روند اجرایی برگزاری انتخابات نیز از سوی ستاد پیگیری و دنبال می‏شود.
علی‏آبادی افزود: یکی از نکاتی که کاندیداهای احتمالی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید به آن توجه کافی داشته باشند، رعایت قانون است.
وی تصریح کرد: هر حرکت خلاف قانون از سوی هیئت‏های اجرایی، نظارت، بازرسی و شورای نگهبان قانون اساسی رصد می‏شود و در تایید صلاحیت کاندیداها نیز تاثیرگذار خواهد بود.
فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان دامغان گفت: تمام تلاش‏ها بر این است تا حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‏های اخذ رای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشیم؛ چرا که این موضوع از تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت است.
 
* تبلیغات و اطلاع‏رسانی حرف اول را می‏زند

فرماندار شهرستان دامغان همچنین اظهار داشت: تبلیغات و اطلاع‏رسانی در جامعه امروز حرف اول را می‏زند و جامعه‏ای که در آن اطلاع‏رسانی وجود نداشته باشد، مرده و بی‏فایده است.
وی تصریح کرد: خبرنگاران باید با اطلاع‏رسانی و انعکاس اخبار مفید، امید در بین مردم ایجاد کنند.
علی‏آبادی به بحث افزایش سود تسهیلات اعطایی مسکن مهر از سوی بانک صادرات در این شهرستان اشاره داشت و افزود: سود تسهیلات اعطایی بانک صادرات به متقاضیان مسکن مهر از هشت به 12 درصد افزایش یافته و همچنان به قوت خود باقی بوده اما تلاش بر این است تا این رقم کاهش پیدا کند.
 
* ارتقای رتبه شهرداری دامغان

وی از ارتقای رتبه شهرداری دامغان از هفت به هشت در جریان سفر اخیر رئیس سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های وزارت کشور به این شهرستان و آغاز به کار سازمان اتوبوس‏رانی شهرداری دامغان و حومه با اختصاص 25 دستگاه اتوبوس خبر داد.
فرماندار شهرستان دامغان گفت: این سازمان موظف شد تا با تحویل اتوبوس‏ها به مردم روستاهای دامغان تا شعاع 20 کیلومتر خدمات‏دهی کند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول