اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دیوان محاسبات خبر داد

کاهش تخلف در بودجه‌های دولتی

خبرگزاری فارس: رئیس کل دیوان محاسبات از کاهش تخلف در بودجه‌های دولتی خبر داد و گفت: نظارت‌ دیوان محاسبات کشور در سال آینده به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

کاهش تخلف در بودجه‌های دولتی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند رعایت قوانین در بودجه‌ها رو به بهبود است و کاهش تخلف را در بندها و اجرا داریم.
وی هدف از سفرهای استانی خود را قدردانی از نیروهای دیوان محاسبات و برگزاری نشست‌ها و استفاده از نظرات بیان کرد.
رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی مشکلات نیروهای دیوان محاسبات کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان داشت: با حضور در شوراهای اداری استان‌ها سعی در تعامل بیشتر با مدیران دستگاه‌های اجرایی داریم تا تعامل روان‌تر و بیشتر شود.
وی با بیان اینکه دیوان محاسبات استان کرمان فعالیت قابل قبولی را دارد، ابراز داشت: این نهاد در بین 9 استان درجه یک کشور رتبه دوم را دارد.
رحمانی‌فضلی سیاست دیوان محاسبات کشور را پیشگیری دانست و افزود: گزارش سه ماهه دستگاه‌های اجرایی در قالب حسابرسی ضمنی ارائه می‌شود و در صورتی که دستگاهی تخلف داشته باشد به آن دستگاه برای حل مشکل تذکر می‌دهیم.
وی از راه‌اندازی کمیته حقوقی دیوان محاسبات کشور برای پاسخگویی به پرسش‌های مدیران خبر داد و تصریح کرد: نظارت‌های دیوان محاسبات کشور در سال آینده به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.
رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: در زمینه اجرای قانون در سرمایه‌گذاری‌ها و اقدام تولید مشکلات را با نگاه مثبت تفسیر می‌کنیم.
وی ابراز داشت: دیوان محاسبات کشور فقط در بخش دولتی ورود می‌کند و در زمینه شرکت‌های نیمه خصوصی تنها بخش نیمه دولتی را ارزیابی می‌کند.
رحمانی‌فضلی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی بر عملکرد دیوان محاسبات کشور نظارت دارند و ما نیز حسابرسی می‌شویم.
وی از تهیه و ارائه گزارش تخلف دریافت‌های بخش دولتی در پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی خبر داد و تصریح کرد: بر اساس گزارش‌ها، بانک‌ها در زمینه اختلاس مذکور خوب عمل نکرده‌اند.
رحمانی‌فضلی انتخابات را نماد وحدت، ‌مشارکت و حمایت از نظام برشمرد و افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات از سوی دیگر کشورها و غربی‌ها تحلیل می‌شود و اقدام‌های آنها بر این اساس انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات به هر شخصی که مورد نظرمان باشد، رای می‌دهیم، ابراز داشت: حضور در انتخابات بالاتر از گرایش‌های سیاسی و فکری است.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول