اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

تخلف یک واحد خدماتی در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: یک واحد تولیدی متخلف در ارومیه که از متقاضیان صدور و تعویض گذرنامه به صورت غیرقانونی هزینه دریافت می‌کرد، شناسایی شد.

تخلف یک واحد خدماتی در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از سازمان بازرگانی آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری اظهار داشت: به دنبال وصول گزارشات متعدد در زمینه افزایش بی‌رویه نرخ خدمات صدور و تعویض گذرنامه، مشخص شد که یک شرکت خدماتی از ابتدای سال‌جاری مبلغ 50 هزار ریال از هر گذرنامه صادره یا تعویضی بابت صدور الکترونیکی گذرنامه‌ها اخذ می‌کرد.
وی افزود: هزینه صدور و تعویض گذرنامه بر اساس ماده 88 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین و اصلاحات بعدی صورت گرفته در قوانین بودجه سنواتی برای افراد بالای 18 سال 600 هزار ریال و زیر 18 سال 300 هزار ریال تعیین شده است و اخذ مبلغی غیر از این تخلف و گرانفروشی محسوب می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: بر اساس آمار اداره کل پست استان از آغاز سال‌جاری تا پایان مهرماه تعداد 59 هزار فقره قبض گذرنامه به متقاضیان صدور یا تعویض گذرنامه فروخته شده است.
اسکندری با اشاره به اینکه این واحد خدماتی به ازای صدور یا تعویض هر گذرنامه 50 هزار ریال از متقاضیان دریافت می‌کرد، اظهار داشت: واحد مذکور 2 میلیارد و 950 میلیون ریال گرانفروشی کرده و پرونده تخلف آن به منظور صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
این مسئول از کسب رتبه برتر کشوری سازمان بازرگانی آذربایجان غربی در ارزیابی جامع از عملکرد سال 89 خبر داد.
اسکندری خاطر نشان کرد: کسب چنین رتبه‌ای گام بلندی در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام است.
وی گفت: سازمان بازرگانی آذربایجان غربی موفق شد در شاخص‌های عمومی نمره 797 از 805 و در شاخص‌های اختصاصی نمره 947.5 از یک‌هزار را کسب کند.
این مسئول تدوین برنامه‌های راهبردی و عملیاتی منطبق با برنامه‌های محوری وزارت متبوع و کدگذاری کمی و اجرای برنامه‌ها در زمان‌بندی مقرر، اجرای برنامه‌ها و ارائه راهبردهای لازم در راستای غلبه بر مشکلات و تحقق برنامه‌ها، سازماندهی کمیسیون تحول اداری و کمیته‌های فرعی تخصصی و استقرار نظام مدیریت مشارکتی و غیره را از جمله رویکردهای مهم سازمان بازرگانی آذربایجان غربی در دسترسی به جایگاه برتر کشوری برشمرد.
سازمان بازرگانی آذربایجان غربی از سال 85 موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری در نتایج ارزیابی جامع از عملکرد سازمان‌های زیر مجموعه وزارت بازرگانی شده است.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول