اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سبزوار:

تعامل میان اصناف سبب کاهش تخلفات واحدهای صنفی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار تعامل میان اصناف و کمیسیون تنظیم بازار را در راستای کاهش تخلفات واحدهای صنفی ضروری دانست.

تعامل میان اصناف سبب کاهش تخلفات واحدهای صنفی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد کلاته در سومین جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی و تنظیم بازار شهرستان سبزوار ضمن بررسی عملکرد هشت ماهه این کمیسیون اظهار داشت: انجام بازرسی‌های مداوم، کنترل قیمت‌ها و توزیع کالا و خدمات، موجب ثبات بازار و رضایت‌مندی مردم می‌شود.
در ادامه جلسه غلام‌حسین مزینانی رئیس اداره بازرگانی سبزوار تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی طی هشت ماهه نخست سال جاری را 13هزار و 410 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد، هزار و 311 واحد صنفی متخلف شناسایی شده و پرونده‌های آنان که در مجموع ارزشی بالغ بر 5.5 میلیارد ریال داشته، به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.
وی با تاکید بر اهمیت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات واحدهای صنفی به اداره بازرگانی اظهار داشت: در این مدت، 553 گزارش ثبت شده که نشان از دقت نظر و اعتماد مردم به خادمان خود در این اداره است.
مزینایی از همکاری ادارات بهداشت، میراث فرهنگی، نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و مجمع امور صنفی تقدیر و اضافه کرد: در بازه زمانی مذکور 74 گشت مشترک با هدف بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان انجام شده است.
حسن سویزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سبزوار نیز تعداد پرونده‌های وارد شده به اداره متبوع خود از ابتدای سال 90 تاکنون را هزار و 826 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: ارزش ریالی یک‌هزار و 859 پرونده‌ای که محکومیت آنها صادر شده‌، یک میلیارد و 660 میلیون ریال است.
وی افزود: برخی از این تعداد پرونده‌های  مختومه مربوط به سال 89 بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول