اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر

نیروی انتظامی به متخلفان هشدار جدی داد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر به تمام مجرمان و متخلفان هشدار داده می‌شود تا قبل از گرفتار شدن توسط پلیس از اعمال مجرمانه خود دست برداشته و به جامعه پاک و سالم بازگردند.

نیروی انتظامی به متخلفان هشدار جدی داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدعلی بختیاری اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهر طرح‌های متعددی با محوریت مبارزه با سرقت توسط مأموران این فرماندهی به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این ارتباط و در راستای اجرای طرحی 48 ساعته مأموران تعداد 31 سارق حرفه‌ای را دستگیر و 36 فقره سرقت را نیز کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابقی چون سرقت خودرو، موتورسیکلت، اماکن خصوصی و موبایل در پرونده خود هستند، تصریح کرد: در این رابطه 22 فقره سرقت خودرو، پنج فقره سرقت موتورسیکلت، چهار فقره سرقت داخل خودرو، دو فقره سرقت اماکن خصوصی و دو فقره سرقت موبایل کشف شد.
وی در ادامه گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در دستگیری سارقان بسیار جدی و قاطع بوده و با اجرای طرح‌های مختلف اقدام به شناسایی و دستگیری این مجرمان می‌کند که طرح مذکور با موفقیت‌های خوبی همراه بوده است.
بختیاری با بیان اینکه اجرای این طرح با شدت و جدیت تمام ادامه می‌یابد، بیان داشت: به تمام مجرمان و متخلفان هشدار داده می‌شود تا قبل از گرفتار شدن توسط پلیس از اعمال مجرمانه خود دست برداشته و به جامعه پاک و سالم بازگردند.
وی با بیان اینکه تاکنون تمامی مالباختگان شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده در راستای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول