اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل بهزیستی کرمان

منازل مسکونی مددجویان بهزیستی رودبار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان، واحدهای مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی شهرستان رودبار افتتاح شد.

منازل مسکونی مددجویان بهزیستی رودبار افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان، تعداد هشت واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی شهرستان رودبار افتتاح شد.
رضا عباسی مدیرکل بهزیستی استان کرمان در حاشیه افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان رودبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: اعتبار هر واحد دارای 60 مترمربع زیربنا، بیش از 150 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمان است.
وی افزود: این منازل همراه با لوازم خانگی از جمله یخچال، اجاق گاز، کولر، فرش، تلویزیون و ... به مددجویان تحویل داده شده است.
عباسی تصریح کرد: در مجموع هفت شهرستان جنوبی، 243 مهدکودک روستایی و شهری وجود دارد که در آن‌ها حدود 9 هزار کودک در حال آموزش‌های پیش از ورود به دبستان هستند.
وی ابراز داشت: قصد داریم در سال آموزشی جدید، تعداد دیگری مهد در منطقه شهری و روستایی جنوب استان کرمان ایجاد کنیم.
عباسی بیان داشت: به دلیل اینکه تعداد بیشتری از کودکان واجد شرایط از خدمات آموزشی مهدهای کودک استفاده کنند در مهرماه سال جاری مهد‌های جدید در منطقه جنوب تأسیس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح توزیع یک وعده غذای گرم در تمام مهدهای جنوب اجرا می‌‌شود، عنوان کرد: در اجرای این طرح 5 هزار و 100 کودک در جنوب غذای گرم دریافت می‌کنند.
عباسی گفت: هزینه اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدکودک‌های جنوب استان کرمان 3 میلیارد و 780 میلیون ریال است.
وی اذعان داشت: برای اینکه آموزش‌های بیشتری در مهدکودک‌های مناطق جنوبی استان ارائه دهیم در سال گذشته و شش ماه نخست سال جاری چند دوره آموزشی ویژه مدیران و مربیان این مراکز در مرکز استان و شهرستان جیرفت برگزار شده است.
عباسی خاطرنشان کرد: علاوه بر این توجه ویژه به آموزش مسائل دینی و مبانی ارزشی در مهدهای کودک انجام شده است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان اظهار داشت: در سال جاری برای ارتقای فرهنگی و مذهبی کودکان مهد از محل اعتبارات فرهنگی دوره سوم ریاست جمهوری به استان که در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان است، طرح‌های فرهنگی توسط بهزیستی آماده شده که امیدواریم، در سال جاری اجرا شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول