اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی:

بهزیستی یک دستگاه غیرسیاسی اما ولایت‌مدار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: بهزیستی یک دستگاه غیرسیاسی اما ولایت‌مدار است.

بهزیستی یک دستگاه غیرسیاسی اما ولایت‌مدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی خراسان‌رضوی، تهمینه شکیب اظهار داشت: مدیران و کارشناسان بهزیستی در تمام سطوح باید کار میدانی را در اولویت بگذارند و مسائل را از نزدیک ببینند و راه‌حل‌های لازم را ارائه کنند.
مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی اضافه کرد: اگر مدیری بخواهد از پشت میزش مشکلات را حل کند مطمئنا در این کار توفیق ندارد چون در انتقال مشکلات و مسائل، مقداری تغییرات به‌ وجود می‌آید که اصل مطلب گم می‌شود.
وی افزود: همچنین دیدن کارهایی که در رده‌هایی اجرایی و سطح کارشناسی در شهرستان‌ها انجام می‌شود برای برنامه‌ریزی‌ها لازم است و حضور مدیران بهزیستی و معاونان در این سفرها نیز به همین خاطر انجام می‌شود.
 مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی یادآور شد: یکی از ابعاد این سفرها رویکرد نظارت فراگیر سازمان بهزیستی است که مدیران ارشد و مدیران کل نهادهای بهزیستی در استان‌ها را موظف می‌سازد که از مراکز تحت پوشش بازدیدهای سرزده داشته باشند و نقاط ضعف و قوت را منتقل کنند.
شکیب خاطرنشان کرد: بعد دیگر نیز این است که مدیران استان از این فرصت یک بهره‌مندی دوگانه داشته و شورای معاونان را در شهرستان‌ها تشکیل و مشکلات هر شهرستان را در همان نشست بررسی و راه‌حل‌های مناسبی برای آن ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه بهزیستی یک نهاد کاملا غیر سیاسی است از همکاران خود خواست که از ساعات کار و امکانات اداری به هیچ عنوان در کار تبلیغات انتخاباتی استفاده نکنند.
مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی تاکید کرد:‌ بهزیستی ولایت‌مدار است و از دستورات ولایت اطاعت می‌کند چون همه‌‌ اعمال دینی و حتی نماز با اعتقاد به ولایت شروع می‌شود و نماز بدون ولایت، درست نیست. 
این بازدیدها که از 12دی‌ماه به مدت سه روز به طول انجامید از مراکز شهرستان‌های فریمان، تایباد، باخرز،رشتخوار و سبزوار بازدید به عمل آمد.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول