اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی

رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و محلی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد شامگاه پنجشنبه با حضور مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان محلی معرفی شد.
ولی‌محمد مشایخی فرماندار عنبرآباد در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره بهزیستی این شهرستان با اشاره به زحمات اداره کل بهزیستی استان کرمان در راستای رفع مشکلات مددجویان شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: مهم‌ترین مشکلات اداره بهزیستی این شهرستان کمبود نیروی انسانی و تجهیز ساختمان آن است.
وی با اشاره به نقش همدلی و همکاری در میان دستگاه‌های این شهرستان در راستای رفع مشکلات مردم ابراز داشت: تعامل میان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان عنبرآباد تاکنون کمک شایانی به رفع مشکلات مردم کرده است.
مشایخی با تأکید بر اینکه مسئولان باید با همکاری در رفع مشکلات مددجویان از هیچ تلاشی دریغ نکنند، تصریح کرد: در شهرستان عنبرآباد افرادی با شرایط خاص وجود دارد که نیاز به حمایت و توجه بیشتری دارند.
وی ابراز داشت: امیدواریم، اداره کل بهزیستی استان کرمان در راستای ارائه خدمات به این افراد، سهمیه‌ای خاص برای این شهرستان اختصاص دهد.
امام جمعه عنبرآباد نیز در این مراسم اظهار داشت: خدمت در بهزیستی مانند سایر نهادها عبادت است به ویژه اینکه ارباب رجوع این نهاد افراد خاص و نیازمند هستند.
حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش بیان داشت: با توجه ویژه اداره کل بهزیستی استان به شهرستان عنبرآباد هنوز مشکلات فراوانی در این شهرستان وجود دارد.
وی اذعان داشت: روند رو به افزایش خانواده‌های بدسرپرست، فرزندان طلاق، اعتیاد و کمبود مراکز بازپروری و ترک اعتیاد در این شهرستان از مهم‌ترین این مشکلات است.
به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان، فرماندار و جمعی از مدیران محلی شهرستان عنبرآباد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرماندار و امام جمعه عنبرآباد در پایان مراسم تودیع و معارفه از حاجی نمکی سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد به عنوان فردی مؤمن و ولایی یاد و از زحمات عباس صادقی‌نیا مدیر اسبق این اداره تقدیر کردند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول