اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لردگان:

مردم اجازه عرض اندام به دشمنان نمی‎دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام ممکن است برای انتخابات 12 اسفند خواب‌هایی دیده باشند اما مردم هرگز اجازه عرض اندام به آنان نخواهند داد.

مردم اجازه عرض اندام به دشمنان نمی‎دهند
منصور ظفریان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: شواهد حکایت از آن دارد که در همه حوزه‌ها از جمله حوزه انتخابیه لردگان انتخاباتی پرشور و بانشاط را شاهد خواهیم بود که در آن مردم با لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب برگ زرینی دیگر بر کتاب افتخارات انقلاب اسلامی خواهند افزود.

وی به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات و برجسته کردن کاستی‌ها اشاره کرد و افزود: در این مقطع از تاریخ انقلاب و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم با تدابیر مقام معظم رهبری و پشتوانه محکم مردمی، سربلند و پیروز بیرون خواهیم آمد و به دشمنان اجازه عرضه اندام و دستیابی به اهداف شوم خود را نخواهیم داد.

فرماندار لردگان بر ضرورت فراهم کردن بسترهای حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت برگزاری این انتخابات تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان لردگان اندیشیده شده است و با توجه به اقدامات صورت گرفته در این حوزه هیچ مشکلی برای برگزاری مطلوب انتخابات وجود ندارد.

وی بر ضرورت برقراری فضایی آرام و سالم در روند انتخابات تاکید کرد و افزود: همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه، بانشاط به کار خواهیم بست و در این راه به مر و نص صریح قانون عمل خواهیم کرد.

ظفریان تصریح کرد: در این راه به هیچ فرد و گروهی اجازه دخالت در انتخابات را نخواهیم داد و پاسدار رای و نظر مردم خواهیم بود.

وی همچنین گفت: به ‌علت ماهیت رقابتی بودن انتخابات برای ورود سلایق و تفکرات مختلف به مجلس و از سوی دیگر با توجه به تلاش دشمن برای خدشه‌دار کردن انتخابات، باید مراقبت کرد تا مبادا بستری برای سوءاستفاده بدخواهان نظام و زدن ضربه به نظام و انقلاب فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری قانونمداری و عدالت محوری را از اصول مهم و اساسی برشمرد و گفت: حفظ امانتداری منجر به جلب اعتماد عمومی خواهد شد که نتیجه آن نیز مشارکت حداکثری را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: فرمانداری نگاهی یکسان به همه نامزدها داشته و خواهد داشت و در برخورد با نامزدها ملاک ما فقط قانون است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول