اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

انتخابات ایران از سالم‌ترین انتخابات جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: انتخابات ایران از سالم‌ترین انتخابات جهان است چرا که مردم خود ناظر و برگزارکننده انتخابات هستند.

انتخابات ایران از سالم‌ترین انتخابات جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و متولیان امور نباید هیچ کوتاهی در این راستا داشته باشند.
وی افزود: رسیدگی به وضعیت مناطق محروم و دورافتاده و رفع فقر از چهره روستاها در چند سال اخیر با تلاش دولت انجام گرفته و مردم رضایت خوبی از این خدمات دارند.
امام جمعه جم خاطر نشان کرد: شهرستان جم با دارا بودن منابع عظیم و غنی نفت و گاز دارای جایگاه ویژه‌ای در استان و حتی کشور است و تولید حدود 27 درصد گاز کشور در پالایشگاه جم نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این شهرستان است.
گنجی تصریح کرد: خدمات پالایشگاه جم به مردم شهرستان قابل ‌تقدیر است و شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران نیز به طور شبانه‌روزی برای رفاه و آسایش مردم تلاش دارد.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایران اسلامی از کشورهایی است که به نظر و رای مردم اهمیت می‌دهد و برگزاری بیش از 30 انتخابات در سه دهه گذشته نشان‌دهنده این امر است.
امام جمعه جم افزود: انتخابات ایران از سالم‌ترین انتخابات در جهان است چرا که برگزارکنندگان و ناظران انتخابات خود مردم هستند و این امر در واقع نشان می‌دهد که مردم در تمام مراحل انتخابات نقش اساسی دارند.
گنجی اذعان کرد: از نامزدها انتظار داریم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به جای تخریب همدیگر به معرفی خود بپردازند.
وی ادامه داد: از مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات نیز می‌خواهیم بدون جانبداری از کاندید خاصی در امر برگزاری سالم و صحیح انتخابات اهتمام ورزند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول