اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح دوستدار ایمنی

بیمارستان مرودشت برترین بیمارستان کشور شد

خبرگزاری فارس: بیمارستان شهید مطهری مرودشت مقام نخست در زمینه اجرای طرح دوستدار ایمنی را بین تمام بیمارستان‌های کشور به خود اختصاص داد.

بیمارستان مرودشت برترین بیمارستان کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون مدیر درمان این دانشگاه اظهار داشت: بیمارستان شهید مطهری مرودشت به دلیل برتری در اجرای طرح ایمنی بیمار که توسط سازمان بهداشت جهانی رهبری و مدیریت می‌شود، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.
نیما فداکار افزود: این طرح در ۱۰ بیمارستان کشور آغاز شد که پس از گذشت 2.5 سال از اجرای آن، مورد بازدید کارشناسان وزارت بهداشت و ارزیابان خارجی سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت که بر اساس اعلام این بازدیدکنندگان، بیمارستان شهید مطهری مرودشت بالاترین امتیاز را در زمینه اجرای طرح دوستدار ایمنی بین بیمارستان‌های کشور به خود اختصاص داد.
وی بیان داشت: طرح ایمنی بیمار با توجه به در نظر گرفتن مخاطراتی که برای کارمندان و بیماران در بیمارستان‌ها وجود دارد، سعی در به وجود آوردن محیطی ایمن از نظر مسائل بهداشت و کنترل عفونت، حوادث ناخواسته و مخاطرات شغلی دارد.
معاون مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به منظور ایجاد این محیط ایمن برای درمان بیماران و فعالیت‌های کارکنان این بخش‌ها، چک‌لیست‌ها و دستورالعمل‌هایی طراحی شده که به اجرا درمی‌آید.
وی بیان کرد: تفکیک زباله، شست‌وشوی دست‌ها برای درمان بیماران در راستای کنترل عفونت، نگهداری مواد زائد در شرایط مناسب، اجرای پروتکل‌های درمانی با رعایت استانداردهای ایمن از جمله محورهای طرح بیمارستان‌های دوستدار ایمن است.
معاون مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با قدردانی از کارکنان بیمارستان شهید مطهری مرودشت در زمینه اجرای مناسب طرح دوستدار سلامت اضافه کرد: می‌توان از اجرای برنامه‌های آموزشی مرتبط و ارزیابی‌های داخلی به عنوان عوامل موفقیت این بیمارستان بین بیمارستان‌های کشور نام برد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول