اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته صورت گرفت

ترخیص برترین مربی کشتی جهان در 2009 از بیمارستان

خبرگزاری فارس: عبدالله زارع برترین مربی کشتی 2009 جهان که چند روزی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود شب گذشته مرخص شد.

ترخیص برترین مربی کشتی جهان در 2009 از بیمارستان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عبدالله زارع، پدر کشتی شهرری و برترین مربی کشتی 2009 جهان که چند روزی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود شب گذشته مرخص شد.
زارع که به دلیل این عارضه در بیمارستان فیروزآبادی شهرری چند روزی بستری شده بود خوشبختانه شب گذشته مرخص شد و اکنون نیز در منزل خود به سر می‌برد.
عبدالله زارع متولد سال 1304 در شهرری است و ورزش کشتی را در همین منطقه آغاز کرد و چند بار به مقام‌های دوم و سوم ایران دست یافت.
مربی برتر جهان، حرفه مربیگری کشتی را به پیشنهاد مرحوم حبیب‌الله بلور و  سیدمحمد خادم حقیقت در شهرری آغاز کرد و حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی ایران و جهان و دارنده پنج مدال طلای مسابقه‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان، ورزش کشتی خود را از نونهالی زیرنظر این مربی در باشگاه بابک شهرری آغاز کرد. فدراسیون بین‌المللی کشتی (فیلا) عبدالله زارع را در سال 2009 به عنوان بهترین مربی کشتی جهان برگزید که این مهم افتخاری برای کشتی ایران و شهرستان ری است.
انتهای پیام/و۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول