اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری 4.5 میلیارد تومانی

بیمارستان 32 تختخوابی در دهگلان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از احداث بیمارستان 32 تختخوابی با اعتباری بالغ بر 4.5 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

بیمارستان 32 تختخوابی در دهگلان احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان، اظهار داشت: در نظام اسلامی مسئولیت فرصت و نعمت الهی برای خدمتگزاری به مردم است و با اعتقاد و ایمان کامل این مسیر را طی می‌کنند.
وی با بیان اینکه مردم همواره مسئولان و خدمتگزاران صدیق نظام را همراهی کرده‌اند، خاطر نشان کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسئولان یک توفیق الهی است که باید تلاش کنیم آن را به نحو احسن به سرانجام برسانیم.
فرماندار دهگلان اضافه کرد: مسیر اصلی حکومت در نظام اسلامی ایران مسیر خدمتگزاری است و جمهوری اسلامی ایران موظف به ایجاد تمدن جدید اسلامی است.
رضایی یادآور شد: مسئولان باید از فرصت خدمتگزاری برای خدمت به مردم و تحقق اهداف سند توسعه استفاده کرده و از این فرصت در راستای توسعه و آبادانی میهن اسلامی تلاش کنند.
این مسئول خاطر نشان کرد: باید برای تحقق اهداف چشم‌انداز توسعه تلاش کنیم و با هوشیاری و پیروی از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توطئه استکبار را خنثی و مسیر پیشرفت و آبادانی را هموار سازیم.
فرماندار دهگلان در ادامه احداث بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان را از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان کردستان عنوان کرد و متذکر شد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 2 هزار و 981 مترمربع در دو طبقه ساخته می‌شود.
رضایی در پایان سخنان خود اذعان داشت: برای احداث و تجهیز این بیمارستان 4.5 میلیارد تومان هزینه می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول