اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان خبر داد

هزینه 11.5 میلیاردی در مسکن مهر سمنان/ بهبود عبور و مرور شهری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان اعلام کرد: تاکنون بیش از 11 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ایجاد زیرساخت‏های مسکن مهر در استان سمنان هزینه شده است.

هزینه 11.5 میلیاردی در مسکن مهر سمنان/ بهبود عبور و مرور شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مفید غلامی عصر امروز در نشستی که با حضور شماری از مدیران دستگاه‏های اجرایی این استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: توزیع 4.9 میلیارد تومان اعتبارات استانی در شورای برنامه‏ریزی و توسعه استان سمنان در ابتدای سال‌جاری انجام شده است.
وی گفت: عمده این اعتبارات برای ایجاد زیرساخت‏های لازم در طرح‏های مسکن مهر اختصاص داده شده است.
معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان افزود: بخش قابل توجهی از این اعتبارات در کمیته‏های برنامه‏ریزی شهرستان‏های استان سمنان به تصویب رسیده است؛ اما هنوز ابلاغ آن زده نشده و بی‏شک سمنان از جمله استان‏هایی محسوب می‏شود که بیشترین هزینه را در طرح مسکن مهر به انجام رسانده است.
غلامی اضافه کرد: تاکنون بیش از 11 میلیارد و 500 میلیون تومان برای ایجاد زیرساخت‏های مسکن مهر در استان سمنان هزینه شده؛ چرا که مسکن مهر اولویت نخست دولت و مجموعه مدیریتی استان سمنان است.
وی افزود: از مجموع 4.9 میلیارد ریال اعتباری که در این بخش توزیع شد، یک میلیارد تومان در راستای اجرای امور زیربنایی مسکن مهر اختصاص یافت که 500 میلیون تومان آن به شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان و 500 میلیون تومان به شرکت برق منطقه‏ای اختصاص یافته است.
معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان همچنین بیان کرد: وزارتخانه‏های نیرو و راه و شهرسازی 160 میلیارد تومان اعتبار دارند که از این ردیف باید سهم یک سوم وزارتخانه‏ها ابلاغ شود.
غلامی همچنین از اختصاص 700 میلیون تومان به شهرداری‏های استان سمنان به منظور بهبود عبور و مرور شهری در این استان خبر داد.
وی اضافه کرد: 4.5 میلیارد تومان اعتبار نیز به طرح‏های زیرساختی و اشتغال استان سمنان اختصاص یافته است که 3 میلیارد تومان آن برای تکمیل زیرساخت‏های مناطق نمونه گردشگری در استان سمنان و 1.3 میلیارد تومان آن برای تکمیل زیرساخت‏های شهرک‏های صنعتی این استان که هنوز ناتمام است و اعتبارات زیادی می‏طلبد، اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول