اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

3880 مشترک مسکن مهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون 3 هزار و 883 مشترک مسکن مهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده و گازرسانی به سایر پروژه‌های مسکن مهر به‌عنوان مهم‌ترین عملکرد دولت نهم و دهم با سرعت مناسب ادامه دارد.

3880 مشترک مسکن مهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی افزود: خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و توزیع عادلانه رفاه پایه و اساس اقدامات دولت است که این شرکت نیز به منظور حرکت در راستای این اهداف، مجدانه در زمینه بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از طریق گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر تلاش می‌کند.
وی، متراژ شبکه‌گذاری اجرا شده برای پروژه‌های مسکن مهر را 60 هزار و 845 متر دانست و ادامه داد: تاکنون گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر در هشت شهر استان به اتمام رسیده و ظرفیت پذیرش مشترک مسکن مهر در 22 شهر نیز در دست اجرا است.
دینی، با توجه به نقش مسکن مهر در بهبود شرایط اقتصادی خانوارهای کم‌درآمد و اولویت اصلی دولت در تحقق عدالت اجتماعی اظهار داشت: اعتبار صرف شده به منظور گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان بالغ بر 22 هزار و 346 میلیون ریال است.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به بهره‌مندی تمام شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی، گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته استان به منظور ارتقا سطح زندگی و توز عادلانه رفاه از طریق گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر همچنین زیرساخت‌های اقتصادی استان با اولویت در دست اجرا است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول