اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 2هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: 2 هزار واحد مسکونی مهر دهه فجر امسال در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 2هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی خیری‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی طرح‌های مسکن مهر در چالدران اظهار داشت: این تعداد از واحدهای مسکونی با هزینه 400 میلیارد ریال از محل تسهیلات دولتی در حال ساخت است و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در آذربایجان غربی ساخته می‌شود افزود: 7 ‌هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در استان آغاز شده بود که از این تعداد 3 ‌هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و 2 هزار واحد آن امسال و2 هزار واحد دیگر نیز اوایل سال آینده تکمیل می‌شود.
خیری‌زاده با بیان اینکه واحدهای مسکونی ساخته شده در سه قالب تعاونی، گروه‌های ساخت و خودمالکی هستند، تصریح کرد: واحد‌های مسکونی در حال ساخت که در سال آینده به اتمام می‌رسد از 75 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
این مسئول با اشاره به وضعیت مسکن مهر در چالدران گفت: براساس بررسی‌های انجام شده در شورای تامین مسکن استان مقرر شده که 46 واحد از مسکن مهر 92 واحدی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسیده و واحدهای دیگر تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان مسکن تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به خدمات دولت در زمینه اجرای طرح مسکن مهر اضافه کرد: این طرح در راستای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه اجرا می‌شود از این رو باید روند اجرایی آن شتاب بیشتری بگیرد.
معاون بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به وجود معارض در زمین‌های واگذاری خاطرنشان کرد: وجود معارض در زمین‌های واگذاری، عدم وجود خدمات زیربنایی، آشنای نبودن شرکت‌های تعاونی با قوانین و ضوابط ساخت‌و‌ساز مشکلات اجرای طرح مسکن مهر در استان آذربایجان غربی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول