اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن خیریه مهدی موعود (عج) استان زنجان خبر داد

پوشش 328 خانوار نیازمند زنجانی توسط انجمن مهدی موعود

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن خیریه مهدی موعود (عج) استان زنجان گفت: 328 خانوار نیازمند در استان زنجان زیر پوشش انجمن خیریه حضرت مهدی موعود (عج) قرار دارند.

پوشش 328 خانوار نیازمند زنجانی توسط انجمن مهدی موعود
علی اکبر مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمک به نیازمندان و محرومان جامعه به عنوان وظیفه دینی مردم و از جمله کارهای خداپسندانه در جامعه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه انجمن‌ها و موسسات خیریه فعال در استان زنجان تاکنون اقدامات زیادی در راستای حمایت از محرومان انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه "مهر میعاد" گامی مهم در راستای معرفی فعالیت‌‌های موسسه‌های خیریه استان محسوب می‌شود.
مدیر انجمن خیریه مهدی موعود (عج) استان زنجان، کمک هزینه تهیه مسکن خانوارهای زیر پوشش انجمن خیریه مهدی موعود (عج) را از جمله فعالیت‌های این موسسه عنوان کرد و ادامه داد: کمک به تعمیرات مسکن خانوارهای زیرپوشش نیز از دیگر اقدامات این انجمن خیریه در استان زنجان به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه تحویل سبد کالای ماهانه به خانوارها و مستمندان از برنامه‌های انجمن خیریه مهدی موعود (عج) در استان زنجان است، تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه ویژه ایتام به صورت ماهانه از فعالیت‌های دیگر این انجمن محسوب می‌شود.
مقیمی با اشاره به پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان خانوارهای زیر پوشش انجمن خیریه حضرت مهدی موعود (عج) در استان زنجان ادامه داد: پرداخت وام‌های ضروری و وام اشتغال به خانوارهای زیر پوشش این موسسه از اقدامات مهم این انجمن در راستای کمک به نیازمندان به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه تهیه جهیزیه برای نیازمندان از دیگر برنامه‌های موسسه خیریه مهدی موعود (عج) است، خاطر نشان کرد: تهیه مسکن به منظور اسکان خانواده‌های ایتام استان زنجان از جمله اقدامات دیگر این انجمن محسوب می‌شود.
مدیر انجمن خیریه مهدی موعود (عج) استان زنجان در پایان اظهار داشت: همکاری و حمایت‌های مردم استان زنجان با موسسات خیریه و حمایت از نیازمندان قابل تقدیر است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول