اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان اردبیل:

انسجام مجموعه‌های خیریه آرزوی تحقق نیافته در اردبیل است

خبرگزاری فارس: دادستان اردبیل گفت: انسجام داشتن مجموعه‌ها و موسسات امور خیریه از جمله آرزوهای تحقق نیافته در اردبیل است که باید همه به محقق شدن آن کمک کنیم.

انسجام مجموعه‌های خیریه آرزوی تحقق نیافته در اردبیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فردین ارژنگی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور عرصه‌های جهانی اردبیل که به همت خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان و افتخارآفرینان عرصه‌های ورزشی ما از کم توقع‌ترین انسان‌های عرصه عمل هستند که در نهایت تواضع و فروتنی بهترین و ماندگارترین افتخارات را می‌آفرینند.
وی با اعلام اینکه دعای خیر مردم در حق این قهرمانان سربلندی آنها در عالم ظاهری و اخروی است، افزود: اگر به عقبه این قهرمانی‌ها نگاه کنیم فرزندان دلیر این خط همچون باقری جدی بیش از 15 سال است که در صحنه‌های مختلف ورزشی با کسب قهرمانی‌ها و مدال‌های رنگارنگ جزو شاخص‌ترین ورزشکارانی است که در عرصه عزت‌آفرینی برای این سرزمین سرآمد است.
این مسئول ادامه داد: این ورزشکاران هم در عرصه معنوی و هم مادی زمینه‌ساز غرور ایرانیان شدند و آرزوی من این بود که در کنار انوشیروانی،‌ سعید علی‌حسینی نیز حضور داشت چرا که توانمندی این غیرتمند اردبیلی اگر بیشتر از بهداد سلیمی بود به یقین کمتر نیز نبود.
دادستان اردبیل به تلاش‌های انجام شده برای کاهش محرومیت سعید علی‌حسینی از طریق دیوان لایحه و پیگیری‌های قاطع در این زمینه اشاره کرد و گفت: انتظار روزی را می‌کشیم که محرومیت این پهلوان عرصه وزنه‌برداری نیز کاهش یافته و شاهد موفقیت‌های روز افزون این فرزند برومند دیار سبلان باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگی در ادامه سخنان خود به زودگذر بودن عرصه خدمت و محدود بودن زمان خدمت‌رسانی در هر جایگاه و موقعیتی اشاره کرد و افزود: آنچه در این ایام خدمت به عنوان اقدامی ماندگار همیشه بر دل‌ها و جان‌ها می‌نشیند و گاه به زبان رانده می‌شود حرکت بی‌بدیل و تاثیرگذاری است که یک مدیر می‌تواند حسرت آن را در دل نداشته باشد.
وی ابراز داشت: در مدت پنج سال و پنج ماهی که به عنوان دادستان حضور دارم همیشه در حسرت وحدت و همدلی و انسجام مجموعه‌های خیریه و موسسات نیک‌اندیشی بودم که بتوانند با اتفاق و اتحاد هم کاری شایسته و ماندگار انجام دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول