اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

اجازه سوءاستفاده از نام مقدس خیریه را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: هیئت نظارت بر مراکز خیریه، اجازه نخواهد داد که افرادی از نام مقدس خیریه، سوءاستفاده کنند.

اجازه سوءاستفاده از نام مقدس خیریه را نمی‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمود چمنی ظهر امروز در گردهمایی مدیران هیئت مدیره سازمان‌های مردم نهاد شهرستان تبریز اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد و غیر دولتی در کنار بخش دولتی در برنامه‌های توسعه‌ نقش مهمی ایفا می‌کنند‌ و با ایجاد تعامل سازنده، تسهیل کننده فرآیندهای عرصه‌های مختلف در تحول اجتماعی و فرهنگی و خیرخواهانه هستند و روحیه مشارکت اجتماعی را تقویت می‌کنند.
 
اجازه نصب صندوق جمع‌آوری صدقات را نمی‌دهیم
وی با اشاره به معضلات صندوق‌های فلزی در معابر عمومی و اهمیت ساماندهی آنها، ‌تصریح کرد: هیئت نظارت، دیگر اجازه نصب صندوق، صادر نخواهد کرد و در نخستین اقدامات خود در سال 89، حدود 12 هزار صندوق جمع‌آوری شده و این روند در صورت نیاز ادامه خواهد یافت.
فرماندار تبریز محور اصلی در تشکیلات مردم نهاد را اساسنامه و اهداف آن بیان داشت و گفت: عملکرد، درآمدها، هزینه‌ها و دفاتر باید نظام‌مند باشد تا موسسات خیریه از آسیب‌ احتمالی در امان بمانند.
وی با اشاره به نیاز جامعه امروزی به امر کار و اشتغال خواستار اهتمام موسسات خیریه به این امر شد و گفت: موسسات خیریه باید مددجویان را در عرضه تولید و اشتغال به‌کار گیرند.
فرماندار تبریز خاطر نشان کرد: گزارش‌های دریافتی از موسسات، نشانگر فعالیت‌های مالی و نحوه هزینه کرد را مشخص می‌کند که کدام موسسه اصول و اهداف را رعایت می‌کند و کدام موسسه اهداف را رعایت نمی‌کند و کدامیک اصلاً به اهداف و اساسنامه، بها نمی‌دهد.
چمنی رئیس هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد با بیان اهمیت بازدیدهای دوره‌ای از موسسات خیریه، ‌تصریح کرد: هیئت نظارت بر موسسات مردم نهاد و خیریه شهرستان تبریز، اجازه نخواهد داد که افرادی با استفاده از نام خیریه و نام ائمه سوءاستفاده کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول