اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

حضور حداکثری در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید در قم گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پاسخ محکمی به توطئه‌افکنی دشمنان خواهند داد.

حضور حداکثری در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای ستاد مساجد دهه مبارک فجر با بیان اینکه امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی دانشمندان ایرانی توانسته‌اند در تمام عرصه‌ها پیشرفت داشته باشند، اظهار داشت: امروز فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به آمریکایی‌ها پیغام می‌دهد که ناوها و هواپیماهایتان نباید در تنگه هرمز دیده شوند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مختص ایران نیست، بیان داشت: امروز مسلمانان جهان با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران توانستند حاکمان ستمگر و ظالم خود را سرنگون سازند.
استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مردم برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی خون‌های بسیار زیادی دادند و همه باید بدانند که این انقلاب ارزان به دست نیامده است که به آسانی از دست برود.
وی با بیان اینکه ما باید در حفظ و نگهداری نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم، خاطر نشان کرد: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات محسوب می‌شود و همه ما باید در حفظ و نگهداری آن تلاش داشته باشیم.
آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مساجد از مراکز بسیار مهم در اسلام به شمار می‌آیند، خاطر نشان کرد: امروز لازم است که مساجد ما به محلی برای تعلیم و تربیت تبدیل شوند و درس استقامت، بیداری و آگاهی باید از مساجد به مردم تعلیم داده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم در تمام عرصه‌ها حضور فعالی داشتند و همین خروش مردم بود که یوم‌الله 19 دی و نهم دی‌ ماه را رقم زده است.
این مرجع تقلید در پایان سخنان خود تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پاسخ محکمی به توطئه‌افکنی دشمنان خواهند داد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول