اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت بنیه نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت بنیه نظام است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت بنیه نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی شهرستان پاکدشت با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت بنیه نظام است.
فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه انتخابات مسئله‌ای ملی و کشوری و از دستاوردهای انقلاب است، عنوان کرد: دشمن می‌خواهد انتخابات ضعیف برگزار شود و در این راستا از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه مدیران را به تلاش برای فراهم کرد فضای مطلوب برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات فراخواند.
مقبلی تاکید کرد: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، ‌بار دیگر با حضور پرشور و دشمن شکن، توطئه بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می‌کنند.
فرماندار شهرستان پاکدشت در ادامه از مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان پاکدشت خواست تا تمام تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم فراهم کرده و از ورود به جریان تبلیغاتی انتخابات خودداری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همایش پیاده روی خانوادگی که در روز نهم دی برگزار شد، آن را حرکت بزرگ و عظیمی تاریخی دانست که باعث شور و نشاط عمومی شد و از مسئولان برگزار کننده آن تقدیر و تشکر کرد.
مقبلی با اشاره به رویداد نهم دی ماه به دو عنصر حضور گسترده و ایمان مردمی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: حرکت عظیم ملت در نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مانند حرکت بزرگ و انقلابی ملت در روزهای اول انقلاب بود که مردم با حضور حداکثری خویش همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و پشتیبانی خود از ولایت و رهبری را به اثبات رساندند.
فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به خدمات انجام گرفته در طی ساله‌ای اخیر اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد سعی دارند با سیاه‌نمایی خدمات دولت نهم و دهم را زیر سئوال ببرند این در حالی است که کارهای بزرگی صورت گرفته که درطول تاریخ بی‌سابقه بوده است که نادیده گرفتن این خدمات ظلم بزرگی است.
وی اضافه کرد: خدمات ارائه شده از سوی دولت نهم و دهم بسیار چشمگیر و بی‌نظیر بوده و قابل مقایسه با هیچ دوره از دوران انقلاب نیست.
مقبلی گفت: با وجود فعالیت‌های عمرانی فراوانی که در کشور انجام شده،‌ اطلاع رسانی خدمات دولت همپای نوع خدمات نبوده و بسیاری از مردم از انجام آن بی‌اطلاع یا کم اطلاع هستند.
فرماندار شهرستان پاکدشت احداث بیمارستان یکصد تختخوابی شهدا و بیمارستان 130 تختخوابی زعیم در پاکدشت را مورد اشاره قرار داد و افزود: کار احداث بیمارستان 100 تختخوابی شهدای پاکدشت که از پرو‌ژه‌های مصوب سفر دور دوم ریاست جمهوری به شهرستان است، به مراحل نهایی نزدیک شده و در اوایل سال آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد.
وی ادامه داد: دولت خدمتگزار با شناخت نیاز درمانی شهرستان پاکدشت، ‌کار احداث یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان تهران را در شهر شریف‌آباد شروع کرده که این فعالیت‌ها باید با تلاش و جدیت مسئولان به اطلاع مردم برسد.
مقبلی با بیان افزایش اعتبارات شهرستان پاکدشت در دوره دولت نهم و دهم گفت: اعتبارات جذب شده شهرستان در سال جاری 290 میلیارد ریال است که 150 میلیارد آن برای عملیات انتقال آب سد ماملو هزینه شده و بقیه برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برنامه‌ریزی شده است. 
فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به انتقال آب شرب سد ماملو به پاکدشت با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان، تجهیز ناوگان درون و برون شهری، پیشرفت 65 درصدی بیمارستان شهدای پاکدشت، آماده‌سازی مسکن مهر، تعریض جاده پاکدشت به شریف‌آباد، شریف‌آباد به حیدرآباد، این خدمات را از جمله اقدامات انجام شده توسط دولت دانست.
وی در ادامه تاکید کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته کسی حق ندارد به خاطر منافع سیاسی و جناحی خود اقدامات انجام شده را زیر سئوال ببرد.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت با اشاره به اقدامات صورت گرفته و جلسات و هماهنگی‌های انجام شده در ارتباط با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از فراهم بودن امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط در این شهرستان خبر داد.
مقبلی بیان داشت: انقلاب اسلامی ما حاصل فداکاری و ایثارگری شهداست و همین خون‌های پاک از آن به خوبی حفاظت می‌کند.
فرماندار شهرستان پاکدشت با بیا اینکه وظیفه ما و شما مدیران شهرستان، برگزاری سالم‌ترین و بهترین انتخابات نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: این مهم چیزی است که در سی سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده و این نشانگر جامع و کامل بودن نظام انتخاباتی کشور است.
مقبلی تاکید کرد: ما باید با بی طرفی کامل، امانت‌دار آرای مردم باشیم تا این انتخابات نیز همچون سایر انتخابات‌های برگزار شده با نشاط و حضور پرشور و مشارکت حداکثری  مردم شریف و انقلابی برگزار شود.
فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان تداوم امنیت پایدار را در پرتو حضور ارزشمند مردم در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: مردم ایران در 12 اسفند ماه امسال با حضور انبوه و گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری را به دفتر ارزشمند افتخارات خود اضافه می‌کنند.
‌‌انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول