اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

هیچ چیز مهم‌تر از حضور حداکثری مردم نیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: هیچ چیز برای دست‌اندرکاران امر انتخابات مهم‌تر از حضور حداکثری مردم نیست.

هیچ چیز مهم‌تر از حضور حداکثری مردم نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، هومان بهرامی ظهر امروز در همایش آموزشی توجیهی هیئت‌های اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات که در محل فرمانداری شهرستان پاوه و با حضور فرمانداران پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر و همچنین اعضای هیئت‌های اجرایی این حوزه برگزار شد، ضمن تشریح وظایف و اختیارات قانونی این هیئت‌ها اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات سال جاری خود که به موضوع انتخابات پرداخته‌اند به دو امر مهم لزوم حضور حداکثری و نیز امانتداری در برگزاری انتخابات توجه ویژه کرده‌اند.
وی گفت: بنابراین برای ما هیچ چیز مهم‌تر از حضور حداکثری مردم در انتخابات و توجه به اجرای دقیق قانون و حفظ امانتداری در اخذ و شمارش آرا نیست و از خداوند متعال می‌خواهیم همه ما را در انجام وظایف قانونی‌مان و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب یاری کند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه تصریح کرد: به همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات توصیه می‌کنیم ضمن حفظ شأن و منزلت همه کاندیداها از هیچ تلاشی که باعث شود یک نفر به شرکت کنندگان در انتخابات اضافه شود، فروگذار نکنند.
وی ادامه داد: هر برگ رأی در هر نقطه از خاک میهن اسلامی که به صندوق ریخته شود همانند تیری در قلب دشمنان خواهد بود و اصلاً مهم نیست که این برگ رأی به نام چه کسی نوشته شود چرا که همه افرادی که نهایتاً توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شوند انسان‌هایی مؤمن و شایسته بوده و مورد اعتماد عموم خواهند بود.
بهرامی با اشاره به اینکه حوزه پاوه با 14 نفر داوطلب کمترین آمار کاندیدای ثبت‌نامی را دارد، تأکید کرد: اینکه تعداد کاندیداهای احتمالی در حوزه‌ای کم باشد چیزی از وظایف سنگین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات کم نمی‌کند و مجریان انتخابات باید در راستای سلامت برگزاری انتخابات اقدامات غیر‌قانونی را به مراجع ذیصلاح گزارش کنند.
وی همچنین به فرمانداران توصیه کرد؛ در انتخاب نمایندگان خود در حوزه‌های اخذ رأی نهایت دقت و توجه را به خرج دهند تا این مسئولیت را به کسانی واگذار کنند که به انجام وظیفه عشق ورزیده و دلسوز نظام باشند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه خطاب به اعضای هیئت‌های اجرایی حاضر در همایش گفت: نباید هیچ چیز به جز اجرای دقیق قانون مد‌نظر شما باشد و اساسی‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی انتخاب افرادی متدین و امانتدار به عنوان اعضای صندوق‌های اخذ رأی است و این افراد باید از کسانی انتخاب شوند که حاضر نباشند به هیچ قیمتی سعادت اخروی را با منافع دنیوی معاوضه کنند.
بهرامی در پایان گفت: 12 اسفند روز بسیار مهمی برای تعیین سرنوشت کشور بوده و ضروری است عملکرد همه ما نیز در راستای تأمین منافع بلند مدت کشور طبق موازین تبیین شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب باشد.
انتهای پیام/و۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول