اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

نصب 60 دستگاه ورزش عمومی در پارک‌های شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از نصب 60 دستگاه ورزش عمومی در پارک‌های شهر شوشتر خبر داد و گفت: وسایل جدید در راه است.

نصب 60 دستگاه ورزش عمومی در پارک‌های شوشتر
آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در روزهای گذشته بیش از 60 دستگاه ورزش عمومی در پارک‌های شوشتر نصب شده است و در این‌باره وسایل جدیدی نیز خریداری شده که همگی در حال تامین و ورود به شهر است.
وی خاطرنشان کرد: این وسایل ورزشی در سه پارک مرکزی شهر شوشتر نصب شده‌اند و در حال حاضر مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند.
وی افزود: در مجوزی که روزهای گذشته از شورای شهر شوشتر اخذ شده است، شهرداری مجوز خرید یک میلیارد و 400 میلیون ریال مبلمان شهری و وسایل بازی کودکان به صورت استاندارد را اخذ کرده که برای این امور نیز اقدام شده است و در حال تلاش هستیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: وسایل بازی جدید خریداری شده از نوع فایبرگلاس و کاملا استاندارد هستند و هیچ مشکلی برای کودکان برای بازی در آنها به وجود نخواهد آمد و ایمنی آنها به طور کامل تضمین شده است.
وی افزود: این وسایل بازی به همراه کف‌پوش استاندارد خریداری و نصب می‌شوند که در صورت هرگونه مشکل برای کودکان حادثه‌ای ایجاد نشود.
دُر تصریح کرد: شهرداری شوشتر بر افزایش ایمنی شهروندان و رفاه آن‌ها توجه بسیار زیادی دارد و در این‌باره نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا پارک‌های موجود در سطح شهرستان استاندارد و از وسایل بازی مجاز و استاندارد برخوردار شوند.
وی تاکید کرد: در روزها و ماه‌های آینده تلاش بسیار زیادی خواهد شد تا شهر شوشتر برای ایام نوروز آماده شود و در این باره از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول