اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل وجود خطرات جانی؛

شهربازی بومهن پلمب شد

خبرگزاری فارس: شهربازی بومهن به دلیل عدم رفع نواقص مورد نظر سازمان استاندارد استان تهران پلمب شد.

شهربازی بومهن پلمب شد
رئیس اداره نظارت بر اجرای سازمان استاندارد خدمات استان تهران بعد از ظهر امروز در راستای اجرای حکم پلمب شهربازی بومهن در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهربازی بومهن در مرحله نخست در اردیبهشت ماه سال 90 مورد بازرسی ماموران سازمان استاندارد استان تهران قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این بازرسی مشخص شد که این مجموعه تفریحی دارای تعدادی نواقص عمده و البته بحرانی است.
علیپور از عدم رفع این نواقص توسط متولیان امر خبر داد و افزود: متاسفانه در بازدید دوم، عدم رفع نواقص مورد ذکر در بازدید نخست برای ماموران سازمان استاندارد استان تهران محرز شد.
رئیس اداره نظارت بر اجرای سازمان استاندارد خدمات استان تهران ادامه داد: نواقص موجود در شهربازی بومهن می‏توانست آبستن بروز خطرات جبران‏ناپذیر مالی و جانی برای مردم باشد و از این رو، حکم پلمب این مجموعه صادر شد.  
وی در خصوص سرنوشت شهربازی‏های پلمب شده استان تهران عنوان کرد: شهربازی‏های پلمب شده به مراجع قضایی ارجاع داده می‏شوند.
علیپور ادامه داد: متولیان این مراکز تفریحی در مراجع قضایی مطابق قوانین موجود ملزم به تحمل پرداخت جریمه‏های نقدی تعیین شده، هستند.
رئیس اداره نظارت بر اجرای سازمان استاندارد خدمات استان تهران پیرامون چگونگی رفع پلمب این مجموعه‏های تفریحی خاطرنشان کرد: شهربازی‏های پلمب شده می توانند به قید وثیقه و یا تایید مسئولان ذی‏ربط به رفع نواقص مورد نظر سازمان استاندارد بپردازند.
وی تصریح کرد: در مرحله بعد مجموعه تفریحی اصلاح شده مورد بازدید مجدد قرار می‏گیرد.
علیپور ادامه داد: شهربازی بازدید شده در صورت تایید مباحث مورد نظر سازمان استاندارد به کار خود ادامه می‏دهد و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آن مرکز تفریحی ممانعت به عمل خواهد آمد.
رئیس اداره نظارت بر اجرای سازمان استاندارد خدمات استان تهران افزود: بر اساس قوانین استاندارد، بازرسی از همه شهربازی‏های کشور به طور سالانه و با توجه به تاریخ مندرج در مجوز این مراکز انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول